اخبار داغ

فرمانده سپاه خلیل‌آباد خبر داد؛

توزیع ۲۷ هزار بسته معیشتی در خلیل‌آباد طی ۱۷ مرحله

توزیع ۲۷ هزار بسته معیشتی در خلیل‌آباد طی ۱۷ مرحله
فتوحی گفت: سپاه و بسیج با فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مؤمنانه به میدان آمد و در شهرستان خلیل‌آباد تاکنون ۱۷ مرحله رزمایش با توزیع حدود ۲۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل فتوحی، فرمانده سپاه خلیل‌آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی بعد از همه‌گیری ویروس کرونا در کشورذیل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) شکل گرفت و از همه ظرفیت های کشور به خصوص ظرفیت عظیم بسیج برای کمک به وزارت بهداشت و درمان در رده های بسیج اجرایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه بسیجیان در ابتدا با ضد عفونی کردن محلات و راه اندازی کارگاه های تولید ماسک به کاهش زنجیره انتقال ویروس به کمک بهداشت و درمان آمدیم، خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج در ادامه با فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مؤمنانه به میدان آمد و در شهرستان خلیل‌آباد تاکنون 17 مرحله با توزیع تنها حدود 27 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا انجام شده است.

,

فرمانده سپاه ناحیه خلیل‌آباد با تاکید بر اینکه در حال حاضر بر سه موضوع با بهداشت و درمان همکاری و تاکید داریم، تصریح کرد: اقناع سازی مردم و توصیه به آنها جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی به خصوص مثلث طلایی بهداشت، بیماریابی و کمک به بیماران قرنطینه ای توسط بسیج جامعه پزشکی و همچنین ادامه رزمایش کمک مؤمنانه نیز زمینه های همکاری سپاه و بسیج با بهداشت و درمان است.

,

وی با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب و شکل گیری بسیج، بسیجیان همیشه در کنار نظام و انقلاب بودند و در عرصه های مختلف حضور داشتند، اذعان کرد: مطمئناً مبارزه با بیماری کرونا تنها وظیفه بهداشت و درمان نیست و برای رفع این بیماری همه باید همکاری کنیم و تلاش مظاعف داشته باشیم.

,

فتوحی با بیان اینکه بسیجیان در راستای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ابعاد مختلف برای مقابله و کاهش آسیب های بیماری نقش آفرینی می کنند، عنوان کرد: بسیجیان با خدمت رسانی بی منت و در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری همه توان و ظرفیت موجود را پای کار آورده اند و در هر زمینه ای برای کاهش آسیب ها تلاش می کنند.

,

وی همچنین تشریح کرد: سپاه و بسیج علاوه بر رزمایش کمک مؤمنانه در بخش های دیگر برای کاهش آسیب های ناشی از این بیماری فعال بود و از ابتدای سال بالغ بر  52 خانه در منطقه خلیل‌آباد که نیازمند تعمیرات بود نیز توسط نیرو‌های جهادی سپاه و خیرین برای نیازمندان مرمت و تحویل آنان شده است.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه