اخبار داغ

با ریزش ۳۶ هزار واحدی شاخص؛

بورس کانال ۱.۴ میلیون واحد را از دست داد/ خروج ۱۰۷۵ میلیارد تومان پول از بازار سهام توسط حقیقی‌ها

بورس کانال ۱.۴ میلیون واحد را از دست داد/ خروج ۱۰۷۵ میلیارد تومان پول از بازار سهام توسط حقیقی‌ها
بازار سهام امروز با فشار فروش، دوباره روند ریزشی به خود گرفت و شاخص کل بورس با ۳۶ هزار و ۵۵۳ واحد کاهش کانال ۱.۴ میلیون واحد را از دست داد و در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۱ هزار واحد ایستاد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام پس از اینکه روز گذشته مثبت شد، دوباره سیر نزولی را در پیش گرفت و امروز قرمز پوش بود، این در حالی است که بازار در دو روز نخست هفته نیز نزولی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معاملات روز جاری با گرایشی مثبت و متعادل آغاز شد اما در همان دقایق نخست بازار، عرضه‌ها افزایش یافت و شاخص بورس با توجه به فشار فروش منفی شد؛ هر چند در مقاطعی از معاملات بخصوص با رشد نرخ ارز تقاضا بهبود می‌یافت، اما در ادامه فشار فروش نیز بیشتر شد.

,

شاخص بورس پس از افزایش فشار فروش و عرضه‌ها، کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد را از دست داد و وارد کانال 1.3 میلیون واحد شد. شاخص فرابورس هم به کانال ۲۰ هزار واحد سقوط کرد. امروز  از ۳۴۹ نماد معامله شده، قیمت پایانی ۳۷ سهم مثبت و قیمت ۳۱۰ سهم منفی شد. در فرابورس هم اما از ۱۴۵ نماد معامله شده قیمت ۲۱ سهم مثبت و ۱۲۴ سهم منفی بود.

,

 

,

معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از یک میلیون و ۸۷۲ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت بیش از ۱۱ میلیارد و ۲۷۵ میلیون سهم و اوراق مالی بود.

, معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از یک میلیون و ۸۷۲ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت بیش از ۱۱ میلیارد و ۲۷۵ میلیون سهم و اوراق مالی بود.,

ارزش کل معاملات بازار سرمایه به بیش از ۲۵ هزار و ۵۵۳ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۷۱۴۸ میلیارد تمان بود و حقیقی‌ها بیش از ۱۰۷۵ میلیارد تومان پول از بازار سهام خارج کردند.

,

 

,

شاخص کل بورس اواق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۳۶ هزار و ۵۵۳ واحد افت به ارتفاع یک میلیون و ۳۹۱ هزار و ۲۱۹ واحد رسید. شاخص هم وزن هم با ۱۱ هزار و ۸۹ واحد کاهش عدد ۴۲۱ هزار و ۵۲۰ واحد را ثبت کرد.

, شاخص کل بورس اواق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۳۶ هزار و ۵۵۳ واحد افت به ارتفاع یک میلیون و ۳۹۱ هزار و ۲۱۹ واحد رسید. شاخص هم وزن هم با ۱۱ هزار و ۸۹ واحد کاهش عدد ۴۲۱ هزار و ۵۲۰ واحد را ثبت کرد.,

معامله گران در بورس بیش از ۶ میلیارد و ۶۳۷ میلیون سهم و اوراق مالی را به انجام ۷۱۹ هزار معامله و به ارزش ۵۴۲۲ میلیارد تومان دادوستد کردند.

,

نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی گل گهر، معدنی و صنعتی چادرملو، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران، گسترش نفت و گاز پارسیان و صنایع پتروشیمی خلیج فارس بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

,

 

,

شاخص کل فرابورس ایران هم با ۴۴۴ واحد نزول کانال ۲۱ هزار واحدی را از دست داد و به ۲۰ هزار و ۷۲۱ واحد رسید.

, شاخص کل فرابورس ایران هم با ۴۴۴ واحد نزول کانال ۲۱ هزار واحدی را از دست داد و به ۲۰ هزار و ۷۲۱ واحد رسید.,

معامله گران در فرابورس بیش از ۴ میلیارد و ۶۳۸ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب یک میلیون و ۸۷۱ هزار نوبت معامله کردند که ارزش آن بالغ بر ۲۰ هزار و ۱۳۱ میلیارد تومان بود.

,

نمادهای پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، سنگ آهن گهرزمین، فولاد هرمزگان جنوب، بیمه پاسارگاد، سرمایه گذاری صبا تامین و پتروشیمی مارون با بیشترین اثر منفی در ریزش شاخص فرابورس بیشترین نقش را داشتند.

,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه