اخبار داغ

سخنگوی شورای شهر اراک:

جلسه فوق‌العاده شورای شهر اراک برای انتخاب شهردار را قانونی نمی دانیم/ عده‌ای در حال تکمیل یک فرآیند غلط هستند

جلسه فوق‌العاده شورای شهر اراک برای انتخاب شهردار را قانونی نمی دانیم/ عده‌ای در حال تکمیل یک فرآیند غلط هستند
خسروانی گفت: با توجه به اقدام بنده و سه تن از اعضای شورا در ترک جلسه انتخاب شهردار به نشانه اعتراض و بی‌توجهی هیئت‌رئیسه به رأی و نظر اعضا و برگزاری جلسات علنی پی‌درپی برای رسیدن به نتیجه‌ای خاص، جلسه فوق‌العاده عصر امروز را قانونی نمی‌دانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ روز گذشته درحالی که بنا بود در جلسه صحن علنی شورای شهر اراک شهردار این کلانشهر انتخاب شود اما پاره ای از اتفاقات و تنش ها در این جلسه باعث شد، خروجی مثبتی حاصل نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
پیمان عین القضاتی، عباس خسراوانی، محمد عسگری و داود قربانی چهار عضو شورای شهر اراک با بیان ایراداتی به نحوه انتخاب شهردار اراک در نهایت به نشانه اعتراض صحن علنی روز گذشته شورا جلسه را ترک کردند.
,
 
,
همچنین محمد عسگری که در کنار علیرضا کریمی به عنوان یکی از دو گزینه اصلی ساعتی قبل از جلسه انتخاب شهردار انصراف داده بود اعلام کرد طی روزهای آتی دلایل این اقدام خود را بیان خواهد کرد.
,
 
,
اما بلافاصله بعد از این نشست بی نتیجه شورای شهر اراک رئیس شورا خبر از تشکیل مجدد جلسه صحن علنی در ساعت ۱۸ عصر روز سه شنبه ۳۰ شهریورماه داد و طی مصاحبه با یکی از رسانه ها تنها گزینه ی شهرداری را علیرضا کریمی عنوان کرد.
,
 
,
جلسه مجدد شورای شهر اراک برای انتخاب شهردار را قانونی نمی دانیم
,
 
,
عباس خسروانی سخنگوی شورای شهر اراک که روز گذشته نیز به روند انتخاب شهردار معترض بود و از جلسه خارج شد ظهر امروز در گفتگو با دیارآفتاب گفت: پس از ترک جلسه رأی‌گیری برای شهردار توسط ۴ تن از اعضای شورای شهر اراک و عدم رسمیت یافتن جلسه طی حرکتی عجیب بلافاصله رئیس شورا راسا و بدون هماهنگی با سخنگوی شورا که اعلام‌کننده مواضع رسمی و اطلاعیه‌های رسمی شوراست دستور برگزاری جلسه علنی فوق‌العاده امروز را صادر کرده است.
,
 
,
خسروانی با بیان اینکه جای سؤال دارد این عجله و شتاب‌زدگی ایشان برای اخذ رأی برای تنها نامزد شهرداری چیست؟ افزود: معتقدم تا فشارهای سنگین بیرونی بر ما وجود دارد نمی‌بایست با این عجله نسبت به انتخاب شهردار اقدام کنیم و باید این انتخاب در یک فضای آرام و به دور از تنش انجام شود.
,
 
,
این عضو شورای شهر اراک همچنین تصریح کرد: با توجه به این اقدام بنده و سه تن از اعضای شورا به نشانه اعتراض و بی‌توجهی هیئت‌رئیسه به رأی و نظر اعضا و برگزاری جلسات علنی پی‌درپی برای رسیدن به نتیجه‌ای خاص، جلسه عصر امروز را قانونی نمی‌دانیم.
,
 
,
سخنگوی شورای شهر اراک  همچنین اظهار داشت: از تهدیدات صورت گرفته در خصوص عزل از شورای شهر هرگز نخواهیم ترسید و زیر بار گزینه تحمیلی حتی اگر به قیمت عزل ما از شورای شهر منجر شود نخواهیم رفت.
,
 
,
خسروانی افزود: از ابتدای کار شورا بنا را بر این گذاشته‌ام که شورای شهر را ستاد انتخابات کسی نکنم و هر جا احساس کنم این اتفاق در حال افتادن است ایستادگی می‌کنم.
,
 
,
این عضو شورای شهر اراک خاطرنشان کرد: تصور ما این بود که شورا محل مشورت است اما عده‌ای بدون توجه به نظر اعضا در حال تکمیل یک فرآیند غلط هستند، ما ماشین امضای برخی گروه‌ها و اشخاص نیستیم بلکه نماینده مردم هستیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه