اخبار داغ

پاکدل:

شیر دختران هندبال کشورمان به عنوان دختران محجبه مسلمان جهانی شدند

شیر دختران هندبال کشورمان به عنوان دختران محجبه مسلمان جهانی شدند
رئیس فدراسیون هندبال پیروزی ارزشمند تیم ملی بانوان بزرگسالان کشورمان مقابل تیم سوریه و صعود به نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا در تاریخ هندبال و همچنین صعود به مسابقات جهانی هندبال را به جامعه ورزش کشور و خانواده بزرگ هندبال تبریک گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس فدراسیون هندبال پیروزی ارزشمند تیم ملی بانوان بزرگسالان کشورمان مقابل تیم سوریه و صعود به نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا در تاریخ هندبال و همچنین صعود به مسابقات جهانی هندبال را به جامعه ورزش کشور و خانواده بزرگ هندبال تبریک گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال پس از کسب پیروزی مقابل سوریه و حتمی شدن حضور ایران در رقابت های جهانی گفت: خوشحالم که شیر دختران عزیز کشورمان با غیرت مثال زدنی علی رغم وجود مشکلات چند روز گذشته به خصوص نبود هر سه مربی روی نیمکت، توانستند به عنوان یک سرباز و به عنوان یک دختر محجبه مسلمان به نیمه نهایی صعود کنند. 
,
 
,
وی افزود: خوشحالیم از اینکه زحمات چندماهه این عزیزان به نتیجه رسید. امیدوارم بتوانند در دو بازی آینده درخشان ظاهر شوند و پرچم سه رنگ کشورمان را به اهتزاز دربیاورند چرا که شایستگی این امر را دارند و دعا می کنیم این موفقیت تداوم یابد.
,
 
,
پاکدل بیان کرد: از حمایت های بسیار خوب سجادی وزیر ورزش، معاونان وی و همچنین دکتر صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک که از تیم ملی بانوان از تمام جنبه ها حمایت کردند، تشکر می کنم و این پیروزی را به مردم کشورم به ویژه خانواده شهدا تقدیم می کنم. 
,
 
,
وی در پایان گفت: امیدوارم ارزش و اهمیت این نتیجه تاریخی دانسته شود و حمایت ها از هندبال بیشتر شود.
,
 
,
لازم به ذکر است دقایقی پیش تیم ملی هندبال بانوان با پیروزی برابر سوریه علاوه بر حضور در جمع چهار تیم برتر رقابت های هندبال قهرمانی آسیا، جواز حضور در رقابت های جهانی هندبال بانوان را کسب کرد.  
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه