اخبار داغ

خدمت بی منت تداوم دارد؛

خنده میهمان لب‌های دانش‌آموزان محروم عشایر نشین شد/ از نذر گوشت تا اهدای البسه و نوشت افزار در سیستان وبلوچستان

خنده میهمان لب‌های دانش‌آموزان محروم عشایر نشین شد/ از نذر گوشت تا اهدای البسه و نوشت افزار در سیستان وبلوچستان
با توجه به قرار گرفتن در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید بسته های نوشت‌افزار، پوشاک و کفش بین دانش اموزان عشایرنشین شهرستان نیکشهر توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین فروغی، مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با عصرهامون از توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر در بین دانش آموزان عشایرنشین شهرستان نیکشهر خبر داد و بیان کرد: این میزان بسته نوشت‌افزار، کیف، کفش، پوشاک با کمک موسسه خیریه سبا توسط حوزه مقاومت بسیج عشایری شهیدباقری بنت در مناطق کم برخوردار و محروم این شهرستان توزیع شد.

وی افزود: این بسته‌ها شامل کیف، دفتر، مداد، مداد رنگی، تراش، پاک کن و اسباب بازی بوده و در منطقه عشایری بنت توزیع و منجر به حک لبخند بر لبان دانش آموزان شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: اگر چه ساختن یک بنا برای تحصیل کار بسیار ارزشمندی است اما کودکان و نوجوانانی که در آن بنا در حال تعلیم هستند، نیاز به اقلامی برای حضور مستمر در آن دارند که باید برای تامین آنها کمک کرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود به اهدای نذرگوشت در راستای تداوم کمک های مومنانه بین خانوارهای آسیب دیده و محروم در مناطق عشایری اشاره کرد و گفت: با کمک این خیریه و به همت حوزه مقاومت بسیج عشایری شهیدباقری بنت ٢ راس بُز در منطقه توتان بخش بنت ذبح و بین نیازمندان توزیع شد.

 فروغی تصریح کرد: قربانی یک راس بُز اهدایی گروه جهادی شهید حاج احمد متوسلیان و توزیع توسط حوزه مقاومت بسیج عشایری شهیدباقری بنت از دیگر اقدامات در راستای تداوم رزمایش کمک های مومنانه برای کاهش آلام مردم به شمار می رود.

مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان استان خاطر نشان کرد: در ادمه رزمایش کمک های مومنانه و به مناسبت ماه محرم و همچنین نهضت امید آفرینی، تعدادی کیسه آرد به همت حوزه مقاومت بسیج عشایری شهید باقری "بنت" بین نیازمندان ‏عشایری در مناطق مختلف توزیع شد.‏
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه