اخبار داغ

فرمانده سپاه نهاوند:

۱۷۵ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در نهاوند اجرا می‌ شود/ راه اندازی مرکز بزرگ واکسیناسیون توسط سپاه شهرستان

۱۷۵ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در نهاوند اجرا می‌ شود/ راه اندازی مرکز بزرگ واکسیناسیون توسط سپاه شهرستان
سرهنگ علی مختاری گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس مرکز واکسیناسیون شبانه روزی سپاه شهرستان نهاوند مزین به نام شهید حاج میرزا محمد  سلگی به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان، سرهنگ علی مختاری، فرمانده سپاه شهرستان نهاوند در گفت و گو با خبرنگاران به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن‌ همه ما دارند و رزمندگان دوران دفاع مقدس رشادت های بی نظیری از خود نشان دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی اظهار داشت: مقاومت و ایستادگی درس بزرگ دفاع مقدس است و وظیفه ما ادامه دادن راه شهدا و رزمندگان است.

,

مختاری با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس افزود: کمک مومنانه، فعالیت گروه های جهادی، دیدار با خانواده شهدا، رژه خودرویی، دیدار با امام جمعه، حضور در نماز جمعه از جمله برنامه های این هفته است.

,

وی ادامه داد: در این هفته ۶ کارگاه تولیدی با ۱۵۸ نفر اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر یک‌ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

,

فرمانده سپاه نهاوند به موضوع واکسیناسیون اشاره کرد و گفت: سپاه یک مرکز واکسیناسیون تجمیعی با همه امکانات در هفته دفاع مقدس مزین به نام مبارک شهید حاج میرزا محمد سلگی راه اندازی می کند.

,

وی افزود: همه امکانات در این‌ مرکز مربوط به سپاه است و تا ساعت ۱۲ شب به شهروندان خدمات رسانی خواهد کرد و روند واکسیناسیون شهرستان را تسریع می کند.

,

مختاری اظهار داشت: ۶ پایگاه جدید مقاومت بسیج در شهرستان در این هفته با حضور مسئولان استانی و محلی افتتاح می شود.

,

فرمانده سپاه نهاوند بیان داشت: ۱۰ مرحله رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۲۷ هزار بسته معیشتی در شهرستان انجام شده که ارزش این کمک ها بیش از ۱۶ میلیارد تومان بوده است.

,

وی به اجرای طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: ۷۹۰ نفر از بسیجیان در مرحله اول طرح شهید سلیمانی به کمک کادر درمان رفتند و در تیم های مراقبت، نظارت و در مراکز درمانی به مردم کمک رسانی کردند.

,

مختاری بیان کرد: ۲۵ بسیجی در مراکز واکسیناسیون پس از فراگیری اموزش ها در کنار کادر درمان در کار تزریق واکسن مشارکت‌ می کنند و حدود ۱۴۰ نفر در انتظامات مراکز واکسیناسیون حضور دارند و به مردم خدمات رسانی می کنند.

,

وی افزود: در این هفته توزیع لوازم بهداشتی، لوازم التحریر، مواد خوراکی، کمک جهیزیه، کارهای جهادی و عام المنفعه و ویزیت رایگان را خواهیم داشت.

,

فرمانده سپاه نهاوند در پایان گفت: ۶ پروژه در قرارگاه پیشرفت و آبادانی شهرستان در حال اتمام است که از سال گدشته شروع شده و با کار جهادی انجام شده که برای آنها اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه