اخبار داغ

سینما نوستالژی با «رنگ خدا» جان می‌گیرد

سینما نوستالژی با «رنگ خدا» جان می‌گیرد
طرح «سینما نوستالژی» با اکران ۲ فیلم «رنگ خدا» و «عروس آتش» از امروز چهارشنبه ۳۱ شهریور در پردیس سینمایی آزادی آغاز می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طرح «سینما نوستالژی» با اکران فیلم‌های سینمایی «رنگ خدا» به کارگردانی مجید مجیدی محصول سال ۱۳۷۷ و «عروس آتش» به کارگردانی خسرو سینایی محصول سال ۱۳۷۸ از امروز چهارشنبه ۳۱ شهریور در پردیس سینمایی آزادی آغاز به کار می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این طرح بلندمدت که در محرم سال ۱۳۹۹ با اکران ۲ فیلم «روز واقعه» و «پرواز در شب» با استقبال خوبی روبه‌رو شد، قرار است امسال در قالب اکران فیلم‌های سینمایی خاطره انگیز، به مرور آثار شاخص دهه ۶۰ و ۷۰ سینمای ایران که تداعی کننده خاطرات نوستالژیک آن دوره است، بپردازد.

,

طرح «سینما نوستالژی» با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی که اصلاح رنگ این فیلم‌ها و پردیس سینمایی آزادی که مسئولیت اکران آنها را برعهده دارد، با نمایش نسخه جدید ۲ فیلم «رنگ خدا» و «عروس آتش» آغاز خواهد شد.

,

«دزدعروسک‌ها»، «شهرموش‌ها»، «نیاز»، «کلوزآپ»، «روز واقعه»، «سگ کشی»، «شیر سنگی»، «دیده‌بان»، «جاده‌های سرد» و … از دیگر فیلم‌هایی هستند که نسخه مرمت‌شده آن‌ها برای اکران در اختیار سینما آزادی قرار گرفته است و به زودی در صف نمایش قرار می‌گیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه