اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان:

آب مورد نیاز شهرک صنعتی اشراق زنجان با حفر چاه جدید برطرف شد

آب مورد نیاز شهرک صنعتی اشراق زنجان با حفر چاه جدید برطرف شد
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان از برطرف شدن مشکل آب مورد نیاز شهرک صنعتی اشراق زنجان خبرداد و گفت: برای تامین آب پایدار شهرک صنعتی اشراق زنجان باید از آب تصفیه خانه پساب شهری استفاده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به حل مشکل آب شهرک صنعتی اشراق زنجان اظهار کرد: به منظور تامین آب مورد نیاز این شهرک دو حلقه چاه حفر شد که در حفر این چاه‌ها به سنگ رسیدیم و در واقع نتیجه‌ای حاصل نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با تاکید بر اینکه بعد از بررسی‌های انجام شده سومین چاه حفر شد که خوشبختانه در این مورد توانستیم به آب برسیم خاطر نشان کرد: با حفر این چاه تقریبا مشکل 97 درصد آب مورد نیاز شهرک صنعتی اشراق برطرف می‌شود.

,

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا در مدت 15 روزه آب این چاه را به شبکه آب شهرک صنعتی اشراق وصل کنیم ادامه داد: بعد از این اتفاق تقریبا مشکلی در تامین آب واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک نخواهیم داشت.

,

وی در ادامه همچنین در مورد اجرای طرح توسعه راشا کاسپین گفت: در شهرک اشراق با مشکل آب مواجه هستیم و در این شرایط نمی‌توانیم آب مورد نیاز طرح توسعه این شرکت را تامین کنیم بنابراین این شرکت آب مورد نیاز خود را از تصفیه خانه آب فاضلاب شهری زنجان تامین خواهد کرد و با این اقدام طرح توسعه این شرکت تاثیری در افزایش تنش آبی این شهرک صنعتی نخواهد داشت.

,

عباسی با اشاره به اینکه این احتمال وجود دارد که چاه جدیدی که حفر شده نتواند آب مورد نیاز واحدهای صنعتی این شهرک را به صورت پایدار تامین کند ادامه داد: به دلیل شرایط جوی و کمبود بارش‌ها سطح آب‌های زیرزمینی سالانه کاهش می‌یابد و این احتمال هم وجود دارد که چاه جدید حفر شده در آینده نتواند آب مورد این شهرک را تامین کند.

,

وی با بیان اینکه برای تامین آب پایدار این شهرک باید از آب تصفیه شده پساب شهری استفاده شود خاطرنشان کرد: برای این کار باید با شرکت آب فاضلاب شهری قراردادی منعقد کنیم.

,

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان ابراز کرد: آب تصفیه شده از پساب شهری می‌تواند به راحتی آب مورد نیاز واحدهای صنعتی زنجان را تامین کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه