اخبار داغ

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار خبر داد:

آغاز واکسیناسیون دانش‌آموزان در سبزوار

آغاز واکسیناسیون دانش‌آموزان در سبزوار
نوده سبزوار گفت: دانش‌آموزانی که از ابتدای مهر وارد سال آخر متوسطه دوم می‌شوند برای دریافت واکسن می‌توانند به مراکز تجمیعی واکسیناسیون در این شهرستان مراجعه نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش صبح توس؛ دکتر فاطمه نوده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در گفت‌وگو با صبح توس اظهار داشت: با توجه به ابلاغ وزارت محترم بهداشت در خصوص واکسیناسیون دانش‌آموزان پایه دوازدهم با نوبت دهی در سامانه واکسیناسیون salamat.gov.ir صرفاً برای متولدین ۱ مهر ۱۳۸۲ تا ۱ مهر ۱۳۸۳ (سن ورود به سال آخر متوسطه دوم)، مقتضی است واکسیناسیون این پایه با واکسن سینوفارم در دو نوبت با فاصله حداقل یکماه با داشتن و بررسی پیامک انجام گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: مراکز واکسیناسیون صرفاً افرادی را خواهند پذیرفت که در سامانه نوبت‌دهی ثبت‌نام کرده‌اند و سایر دانش‌آموزان باید تا باز شدن سامانه منتظر بمانند.

,

دکتر نوده گفت: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در مرکز واکسیناسیون، معطلی و احتمال انتقال بیماری، ضروری است افراد صرفا در زمان نوبت‌دهی شده به مرکز واکسیناسیون مراجعه فرمایند و از حضور بدون نوبت خودداری نمایند.

,

وی افزود: دانش‌آموزانی که در این مرحله  مشمول دریافت واکسن کرونا می‌شوند باید به مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید چمران شهرستان سبزوار مراجعه نمایند.

,

دکتر نوده گفت: در مجموع به منظور سرعت بخشیدن به فرایند واکسیناسیون کرونا و ارائه خدمات به گروه‌های هدف، سه مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ناوی دوست و شهید چمران شهرستان سبزوار برای گروه‌های هدف راه‌اندازی و فرایند واکسیناسیون همه روزه از ساعت هشت تا ۱۸ انجام می‌شود.

,

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ادامه داد: تزریق واکسن کرونا به همه اقشار جامعه و سایر گروه‌ها بر اساس دستورالعمل‌ وزارت بهداشت به صورت مرحله به مرحله انجام خواهد شد.

,

انتهای پیام/ ۵۰۰۳

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه