اخبار داغ

توسط انتشارات «راه یار»:

«پاتک علیه پیتوک» منتشر شد

«پاتک علیه پیتوک» منتشر شد
کتاب «پاتک علیه پیتوک» روایتی از زندگی شهید مدافع حرم سیدهادی سلطانزاده به قلم زهره علوی‌راد است که توسط انتشارات «راه یار» چاپ و راهی بازار نشر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهید سلطان‌زاده اهل مشهد منطقه مهرآباد بود و در 30مرداد 1393 سال در مقابله با تروریست‌های تکفیری در حلب سوریه به شهادت رسید. «پاتک علیه پیتوک» روایتی داستانی از زندگی این شهید مدافع حرم است. روایت‌های کتاب براساس مصاحبه‌ها‌‌ و گفتگوهایی با خانواده، آشنایان و همرزمان شهید سلطان‌زاده به نگارش درآمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «هادی را تصور کرد و اینکه بالاخره برگشته بود. موجی از هیجان در وجودش چرخ زد و چرخ زد و رسید به سرانگشتانش و ضربه را زد. توپهای صیقلی و رنگارنگ بیلیارد با صدای تقِ آشنا و همیشگی به هم خورد. آخرسر، توپ قرمزرنگی مستقیم رفت داخل حفرۀ گوشۀ مقابل میز و در تور نشست. دیگر طاقت نداشت توی باشگاه بماند. مثل اینکه با این ضربه استخارهاش خوب آمده باشد، دل یکدله کرد، گوشیاش را برداشت و زد بیرون.»

, , , , ,

براساس این گزارش، کتاب «پاتک علیه پیتوک» که تحقیق آن برعهده امید اسحاقی و معصومه بائی بوده و تدوین آن توسط زهره علوی‌راد صورت گرفته، در 224صفحه، شمارگان 1000جلد و با قیمت 35هزار تومان توسط انتشارات راه یار منتشر شده است و علاقمندان علاوه بر کتاب‌فروشی‌ها می‌توانند از طریق صفحات مجازی ناشر به نشانی raheyarpub و یا سایت vaketab.ir نسبت به تهیه کتاب اقدام کنند.

, raheyarpub, vaketab.ir,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه