اخبار داغ

سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد:

تشکیل کمیته نظارت و رسیدگی به تخلفات پروازهای اربعین

تشکیل کمیته نظارت و رسیدگی به تخلفات پروازهای اربعین
سازمان هواپیمایی کشوری از تشکیل کمیته نظارت و رسیدگی به تخلفات و جرائم مربوط به پروازهای اربعین در فاصله ۴ روز پس از آغاز پروازها خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: کمیته نظارت و رسیدگی به تخلفات و جرائم مربوط به پروازهای اربعینبا حضور معاون سازمان بازرسی کل کشور،  مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران، نماینده دادستان و مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی داخلی به ریاست سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این کمیته مسئولیت نظارت بر پروازهای اربعین براساس قانون برعهده سازمان هواپیمایی کشوری قرار گرفت و مقرر شد سازمان مذبور ضمن رصد مستمر عملکرد آژانس‌ها و شرکت‌های هواپیمایی ،در صورت مشاهده هر گونه تخلف برخوردهای اداری معمول و مراتب به مراجع نظارتی ( تعزیرات حکومتی و بازرسی کل کشور ) اعلام شود. همچنین شرکت هواپیمایی موظف شدند بر قیمت و عرضه بلیت نظارت داشته باشند.
,
 
,
در این جلسه مقرر شد، پروازهای چارتری در بازه زمانی ۲۸ شهریور (۴ روز قبل) لغایت ۱۰ مهر لغو  و هرگونه تخلف از جمله اجبار در فروش، امتناع از فروش وگرانفروشی مورد پیگیری قضایی قرارخواهد گرفت.
,
 
,
براساس مصوبات جلسه مذکور مقرر شد اطلاع رسانی لازم به مردم از طریق رسانه‎ها صورت پذیرفته و توسط سازمان هواپیمایی کشوری نظارت دقیق و موثری بر سامانه‎های فروش بلیت، اپلیکیشین‎ها و موتورهای جستجو‎گر انجام و مراتب به کمیته گزارش و نهایتا تخلفات مشاهده شده به تعزیرات حکومتی اعلام شود.
,
 
,
 طی روزهای گذشته، ایرلاین‌های داخلی در هماهنگی کامل با شرکت‌های چارتری بلیت پروازهای اربعین را بر خلاف تعهدی که داده بودند به قیمت‌های چند برابری به فروش رساندند.
,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه