اخبار داغ

معاون اجرایی سپاه امام رضا(ع) خبر داد؛

اجرای بیش از ۵ هزار برنامه هفته دفاع مقدس در سطح پایگاه‌های بسیج خراسان رضوی

اجرای بیش از ۵ هزار برنامه هفته دفاع مقدس در سطح پایگاه‌های بسیج خراسان رضوی
سرهنگ اصلی گفت: بیش از ۵ هزار برنامه در سطح پایگاه های مقاومت بسیج با هدف محوری گفتمان سازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با همکاری ۴۰ ستاد هفته دفاع مقدس در سطح نواحی بسیج خراسان رضوی اجرایی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ابراهیم اصلی، معاون اجرایی سپاه امام رضا(ع) در گفت‌وگو با صبح توس، در حاشیه برگزاری رژه موتوری بسیجیان به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ۴۰ ستاد هفته دفاع مقدس در سطح نواحی تشکیل شده و با جلب مشارکت سایر دستگاه ها و تشکل‌های مردمی اقدام به اجرای برنامه ها خواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اعلام اجرای بیش از ۵ هزار برنامه در سطح پایگاه های مقاومت بسیج با هدف محوری گفتمان سازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: برگزاری یادواره های شهدا در سطح محلات با رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزاری بیش از ۱۰۰۰ روضه خانگی درب منازل شهدا و نصب پلاک افتخار درب منازل شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مدافع سلامت در هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد.

,

معاون اجرایی سپاه امام رضا(ع) گفت: در این هفته ستاد برگزاری مسابقات ملی کتابخوانی آغاز به کار خواهد داشت و در سطح استان با محوریت کتاب دریادل زندگی نامه و خاطرات شهید رفیعی از آبان ماه آغاز می شود.

,

وی افزود: تولید موشن با محوریت شهدای شاخص سپاه استان خراسان رضوی و برگزاری مسابقه در بستر شبکه شاد برای دانش‌آموزان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید صورت خواهد گرفت.

,

اصلی ادامه داد: برگزاری نشست های روشنگری، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، توسعه اردوهای جهادی، تداوم نهضت خدمت مومنانه و توزیع بسته های معیشتی و بروزرسانی تابلوهای تبلیغاتی و اکران شهری با موضوع دفاع مقدس از دیگر برنامه های این هفته است.

,

وی افزود: با هدف ترویج فرهنگ شهید و شهادت علاوه بر نصب برگزیده هایی از وصیت نامه های شهدای مسجد و محله، حجله‌های شهید در معابر شهرستان برپا می شود و همچنین معابر و کوچه ها به نام شهدای دفاع مقدس و سلامت با هماهنگی مدیریت شهری نامگذاری خواهد شد.

,

معاون اجرایی سپاه امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: علاوه بر راه انداری نمایشگاه های تصاویر شهدا با هدف الگوبرداری از سبک زندگی شهدا به صورت موضوعی، ایجاد موزه نمایشگاه های کوچک در سطح مساجد و ادارات از آثار و وسایل شهدا و رزمندگان توسط بسیج محلات و اقشار در برنامه این هفته قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه