اخبار داغ

چرخه انتخابی برای حضور در تیم ملی بهترین تصمیم است

یوسفی: چون در صربستان کشتی گرفته بودم، برای مسابقات جهانی آمادگی دارم/ حریف اصلی ام رضا کایالپ ترکیه ای خواهد بود

یوسفی: چون در صربستان کشتی گرفته بودم، برای مسابقات جهانی آمادگی دارم/ حریف اصلی ام رضا کایالپ ترکیه ای خواهد بود
فرنگی کار وزن 130 کیلوگرم گفت: حریف اصلی ام رضا کایالپ ترکیه ای خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فدراسیون کشتی، مرحله آخر اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های جهانی نروژ در محل خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم های ملی کشتی شهید سلیمانی در حال برگزاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

علی اکبر یوسفی نماینده وزن 130 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت های جهانی، در خصوص اردوهای تیم ملی فرنگی اظهار داشت: آخرین اردو از دیروز شروع شده خدا را شکر تمام مراحل اردو بسیار خوب بود. در مرحله اول اردو در تورنمنت صربستان حضور یافتم و به نظرم تجربه بسیار خوبی بود. بعد از آن نیز خبر ابتلای کرونای امین میرزازاده را شنیدم و از آن متأسف شدم. و با تصمیم کادر فنی جایگزین وی در رقابت های جهانی شدم و تمرینات را ادامه دادم تا برای این مسابقات آماده شوم. خوشبختانه تمرینات بسیار خوب و عالی در حال برگزاری است و چون صربستان کشتی گرفته بودم بدنم برای مسابقات جهانی آماده است.

,

وی در خصوص تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: تمرینات خود را زیر نظر رسول جزینی مربی سنگین وزن ها انجام می‌دهم و ایشان مربی تخصصی من است. بعد از تمرین هم برخی تمریناتی که مربوط به خودم باشد را زیر نظر وی انجام می دهم تا بتوانم نقاط قوت و ضعف خود را بیشتر بشناسم.

,

یوسفی در خصوص حضورش در مسابقات جهانی نروژ گفت: اولین بار است که در مسابقات جهانی بزرگسالان شرکت می‌کنم اما با بیشتر حریفانی را که در این مسابقات حضور خواهند داشت، کشتی گرفته ام. امیدوارم مثل دفعه های قبل بتوانم این کشتی‌گیران را شکست بدهم. حریف اصلی هم رضا کایالپ از کشور ترکیه است و حریفان خوبی را نیز از کشورهای گرجستان و کوبا دارم و می خواهم در مسابقات جهانی بهترین رنگ مدال را کسب کنم و برای محقق شدن این هدف حریفان خود را آنالیز کرده و همیشه آنها را زیر نظر دارم.

,

فرنگی‌کار ۱۳۰ کیلویی کشورمان در خصوص حضور مربیان سازنده در تیم ملی گفت: مربیان سازنده از کودکی برای کشتی کشتی‌گیر خود زحمت کشیدند تا به اینجا برسند اگر با کشتی‌گیران خود به مسابقات جهانی بروند بسیار خوب است چون در روحیه آنها تاثیر دارد. اگر مربیان سازنده همراه کشتی گیران به مسابقات بروند به تجربیات خودشان هم اضافه می‌شود و این تجربیات را به شهرهای خود می‌برند و کشتی‌گیرانی را دوباره آماده می‌کنند تا از نوجوانی به بزرگسالی رسیده و برای اهتزاز پرچم کشورشان روی تشک بروند.

,

وی در خصوص مسابقات انتخابی گفت: همه در مسابقات انتخابی را شرکت کردند. با یک مسابقه نمی شود در مورد حضور یک نفر در تیم ملی تصمیم گرفت و چرخه انتخابی می‌تواند خیلی مناسب باشد. شاید در یک مسابقه روز یک کشتی‌گیر نباشد و نتواند آنگونه که شایسته است عمل کند اما چرخه انتخابی این فرصت را به کشتی گیر می دهد که خود را ثابت کند و لیاقت پوشیدن دوبنده تیم ملی را داشته باشد.

,

یوسفی در پایان در خصوص مسابقات لیگ قرار است بعد از مسابقات جهانی نروژ برگزار شود خاطرنشان کرد: با تیم فولادین ذوب آمل قرارداد بسته‌ام به امید خدا بعد از مسابقات جهانی قصد دارم که در لیگ کشتی بگیرم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه