اخبار داغ

امام جمعه سرخس:

دفاع مقدس ظلم ظالمان را نمایان کرد

دفاع مقدس ظلم ظالمان را نمایان کرد
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: در دفاع مقدس اسلام ناب را به نمایش گذاشتیم و یکی از برکات جنگ تحمیلی این بود که دنیا مظلومیت ایران را دید و ظلم ظالمان نمایان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، صبح امروز و در نخستین روز از هفته دفاع مقدس همایش بزرگ «شکوه اقتدار» با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از بسیجیان در محل سپاه ناحیه سرخس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

مجید آذرکیش، فرمانده سپاه سرخس در این مراسم اظهار کرد: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس، معنویت و اخلاق و روحیه انقلابی را به نمایش گذاشتند.

,

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس ما امروز باشکوه تر از گذشته شده و با عظمت از آن یاد می‌شود، افزود: رمز ماندگاری دفاع مقدس ما به خاطر همین واژه مقدس است و دفاع و جنگ ما با دشمن و شیطان بزرگ همچنان ادامه دارد.

,

فرمانده سپاه سرخس تصریح کرد: برای ماتدگاری دفاع مقدس در هر جایگاهی هستیم باید به وظیفه انقلابی و جهادی خودمان درست عمل کنیم.

,

حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام جمعه سرخس نیز در این مراسم اظهار کرد: دفاع مقدس ما گوشه‌ای از دریای حسینی بود؛ در قیام عاشورا همه یزیدیان در برابر امام حسین علیه‌السلام ایستادند و در سال ۵۹ نیز همه کفر در برابر ملت امام حسین علیه‌السلام ایستاد.

,

امام جمعه سرخس بیان کرد: در قیام عاشورا دو جبهه حق علیه باطل بود و در دفاع مقدس هم همین دو جبهه در مقابل هم ایستادند؛ در نهضت عاشورا بروز و ظهور همه خوبی‌ها و ایثارها به نمایش درآمد و در دفاع مقدس نیز این چنین بود.

,

وی افزود: جهت فلش در دفاع مقدس به سمت کربلا، رمز عملیات با نام امام حسین علیه‌السلام، زمان عملیات در مناسبت‌های مذهبی و سربند رزمندگان ما یا حسین و یا زهرا سلام الله علیها بود.

,

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: جنگ تحمیلی ما دفاع از وطن و ناموس و آرمان‌ها بود؛ در دفاع مقدس ظهور و بروز غیرت دینی و وطنی و آرمانی را شاهد بودیم.

,

امام جمعه سرخس ادامه داد: دفاع مقدس ما ادای تکلیف بود؛ یک دشمنی بر سرزمین ما وارد شد و جلوی تجاوز او را با دستور خدا، پیامبر و اسلام گرفتیم.

,

وی اضافه کرد: در دفاع مقدس اسلام ناب را به نمایش گذاشتیم و یکی از برکات جنگ تحمیلی این بود که دنیا مظلومیت ایران را دید و ظلم ظالمان نمایان شد.

,

حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: در دفاع مقدس موج اسلام خواهی در جهان شروع شد و نمایشگاه دفاع مقدس، اسلام ناب، غیرت دینی و شهادت طلبی و ظلم ظالمان را به دنیا نشان داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه