اخبار داغ

سازمان هواشناسی پیش بینی کرد؛

تداوم بارش‌ها و افزایش دما در استان‌های ساحلی دریای خزر/ وزش باد شدید در شمال غرب کشور

تداوم بارش‌ها و افزایش دما در استان‌های ساحلی دریای خزر/ وزش باد شدید در شمال غرب کشور
سازمان هواشناسی تداوم بارش پراکنده در برخی استان‌ها طی امروز و فردا و کاهش دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل از روز جمعه خبر داد و برای آخر هفته جاری در شمال غرب کشور وزش باد شدید پیش بینی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ براساس اعلام سازمان هواشناسی، طی امروز و فردا در ارتفاعات استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، جنوب سیستان و بلوچستان، برخی نقاط هرمزگان، نیمه جنوبی و ارتفاعات کرمان به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، ابرناکی، بارش ‌پراکنده باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت ‌پیش‌بینی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل افزایش نسبی دما رخ خواهد داد و از روز جمعه تا روز دوشنبه هفته آینده در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل کاهش دما، رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت را شاهد خواهیم بود.
,
 
,
در سه روز آینده و در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب برای جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، برخی نقاط هرمزگان، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.
,
 
,
سازمان هواشناسی با اشاره به رشد ابرهای همرفتی درساعات بعدازظهر و اوایل شب برای دامنه و ارتفاعات هرمزگان، جنوب کرمان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان از بعدازظهر امروز تا اواخر وقت فردا رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و گاهی گردوخاک پیش بینی کرد که احتمال جاری شدن روان آب در مسیل‌ها، وزش تند باد موقت، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌های فصلی، آبگرفتگی موقت و برخورد صاعقه در ارتفاعات وجود دارد.
,
 
,
روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته در شمال غرب کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد.
,
 
,
خلیج فارس امروز و دریای خزر از روز جمعه تا روز دوشنبه هفته آینده مواج است.
,
 
,
آسمان تهران امروز صاف در بعدازظهر قسمتی ابری پیش بینی شده است که احتمال وزش باد هم وجود دارد. بیشترین و کمترین دمای پایتخت  ۳۳ و ۲۳ درجه خواهد بود.
,
 
,
اهواز امروز با دمای ۴۲ بالای صفر گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۴ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان است.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه