اخبار داغ

امیر موسوی:

نیروهای مسلح هر تهدیدی علیه آرمان‌های انقلاب را پاسخ می‌دهد

نیروهای مسلح هر تهدیدی علیه آرمان‌های انقلاب را پاسخ می‌دهد
فرمانده کل ارتش گفت: با توجه به توانمندی‌هایی که در نیروهای مسلح داریم هر تهدیدی که علیه منافع و آرمانها انقلاب اسلامی باشد را با تمام توان پاسخ خواهیم داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرسید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در آئین تکریم فرمانده سابق و معارفه فرمانده جدید نیروی هوایی ارتش که صبح امروز در مرکز آموزش هوایی شهید خضرایی برگزار شد، با تسلیت فرارسیدن اربعین آقا اباعبدالله الحسین (ع) طی سخنانی اظهار داشت: زائرین امام حسین (ع) قدم به قدم به دیار عشق نزدیک می‌شوند و همه ما دل‌هایمان همراه کسانی است که با شوق بین الحرمین در حال راهپیمایی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امیرسید, آئین, خضرایی, ع), ع), الحرمین,

وی با تشکر از خدمات و اقدامات امیر نصیرزاده در دوران مسئولیت خود، گفت: من شهادت می‌دهم که امیر نصیر زاده با تلاش و مجاهدت به عهدی که بسته بود وفا کرد، که این جای تشکر دارد، البته ایشان امروز در جایگاه والاتری مشغول به خدمت شدند و امیدواریم در همکاری با سردار سرلشکر باقری این توفیقات همچنان ادامه داشته باشد.

,

فرمانده کل ارتش با تبریک به امیر واحدی به دلیل انتصاب به عنوان فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: واحدی مورد اعتماد فرماندهی معظم کل قوا قرار گرفتند که جای تبریک دارد. شما سکان دار نیرویی هستید که سراسر کارنامه آن، افتخار و سربلندی است.

,

سرلشکر موسوی ادامه داد: خلوص نیت و روحیه انقلابی در تمامی کارکنان نیروی هوایی ارتش وجود دارد و با ورود به پادگان‌های این نیرو توجه ویژه شهدا به این مجموعه‌ها را به خوبی احساس می‌کنیم.

,

وی انتظارات مقام معظم رهبری از نیروی هوایی را بسیار بالا دانست و گفت:مقام معظم رهبری ظرفیت‌های عظیم را در نیروی هوایی و کارکنان این نیرو به خوبی می‌بینند و به دلیل همین ظرفیت‌های عظیم است که نگاه ویژه‌ای به نیروی هوایی دارند.

,

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: نیروی هوایی سرمایه‌های عظیمی همچون کارکنان ولایی و متخصص دارد و استفاده از این فرصت‌ها حتماً می‌تواند موجب موفقیت این نیرو باشد. امروز نیروی هوایی در جایگاهی قرار دارد که می‌تواند به هر تهدیدی پاسخ قاطع دهد.

,

سرلشکر موسوی با اشاره به پیشرفت‌های نیروی هوایی ارتش در حوزه پرنده‌های بدون سرنشین تاکید کرد: نیروی هوایی امروز در عرصه‌های مختلف به پیشرفت‌های چشمگیری رسیده که موفقیت‌ها و دستاوردهای این نیرو در حوزه پهپاد از جمله این دستاوردها است.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آمادگی نیروهای مسلح برای پاسخ به تهدیدات احتمالی اشاره کرد و گفت: ما با توجه به توانمندی‌هایی که در نیروهای مسلح داریم هر تهدیدی که علیه منافع و آرمانهای انقلاب اسلامی باشد را با تمام توان پاسخ خواهیم داد.

, آرمانهای,

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: نیروی هوایی پر از انسان‌های متعهد، تحصیل کرده و پا در رکاب است، این نیرو نه تنها برای اداره خود بلکه برای نیروهای مسلح و اداره کشور مدیرانی توانمند و دانشمند تربیت کرده است.

,

سرلشکر موسوی هم افزایی و همکاری را موفقیت در مسئولیت‌های مختلف دانست و گفت: ما در ارتش ظرفیت‌های بسیار عظیمی داریم که اگر این ظرفیت‌ها در کنار هم قرار بگیرند و در یک مسیر هم افزایی باشند قدرت بیشتری را برای کشور به همراه خواهند آورد.

,

وی ادامه داد: سیاست‌ها و راهبردهای کلان ارتش بر اساس تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا تدوین و در اختیار فرماندهان قرار گرفته تا بتوانند برای پیشرفت از آن استفاده کنند، پس نباید حتی یک روز را هم از دست بدهیم.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه