اخبار داغ

شهردار یزد تاکید کرد

حذف هزینه‌های اضافی در شهرداری‌های استان یزد/ شهرداری نیازمند کار جهادی، انقلابی و شبانه روزی است

حذف هزینه‌های اضافی در شهرداری‌های استان یزد/ شهرداری نیازمند کار جهادی، انقلابی و شبانه روزی است
محی الدینی شهردار یزد گفت: از هم اکنون از خانواده کارکنان شهرداری عذرخواهی می کنم زیرا قرار است در شهرداری کار جهادی و انقلابی و شبانه روزی انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد ظهر امروز در دیدار با آیت الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد، اظهار داشت: اعتقاد من این است که در مدیران شهرداری روحیه مردمداری تقویت شود و مردمداری صرفا این نیست که حتما کاری برای آنها انجام شود بلکه گاهی نشستن پای صحبت مردم، آنها را متقاعد، دلگرم و با انگیزه می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی جمع آوری و اصلاح فرآیندها در لایجه بودجه شهرداری یزد را نیز یکی دیگر از اولویت‌های خود دانست و بیان کرد: روند و فرآیند تخصیص اعتبار به پروژه ها طولانی است و معتقدم فعلا باید پروژه هایی که هنوز مصوب نشده اند، کنار گذاشته شوند تا بتوانیم پروژه های نیمه کاره را تکمیل کنیم.

,

شهردار یزد از حذف هزینه‌های اضافه در شهرداری‌ها خبر داد و گفت: از هم اکنون از خانواده کارکنان شهرداری عذرخواهی می کنم زیرا قرار است در شهرداری کار جهادی و انقلابی و شبانه روزی انجام شود.

,

محی الدینی تصریح کرد: نیروهای شهرداری، نیروهای خدومی هستند و امیدواریم بتوانیم از ظرفیت آنها برای اداره هرچه بهتر شهر و کسب رضایت خداوند متعال و مردم استفاده کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه