اخبار داغ

آیت الله جنتی:

عشق به سیدالشهدا محور وحدت عدالتخواهان جهان خواهد شد

عشق به سیدالشهدا محور وحدت عدالتخواهان جهان خواهد شد
دبیر شورای نگهبان گفت: عشق به امام حسین‌ علیه السلام خاموش نشدنی است و ملیت و زبان نمی‌شناسد و این عشق محور وحدت امت اسلامی و همه عدالتخواهان سراسر عالم خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در جلسه امروز(۳۱ شهریور ۱۴۰۰) این شورا با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس گفت: همه باید قدر ۸ سال دفاع مقدس که به رهبری امام خمینی (ره) انجام شد را بدانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ایشان تاکید کرد: دفاع مقدس موجب شد تجربه‌ها، موفقیت‌ها، درس‌ها و عبرت‌های زیادی را تجربه کنیم که بابت این نعمت هم از خدای متعال سپاسگزاریم.

,

جنتی با تاکید بر اینکه بسیاری از کشورهای دنیا در جنگ ۸ ساله، با صدام علیه ایران متحد بودند ولی شکست خوردند، خاطرنشان کرد: خدا به برکت مجاهدت‌های رزمندگان و مردم و راهبری‌های امام خمینی نگذاشت دشمنان ما پیروز شوند که باید برای چنین الطافی الهی همواره شاکر باشیم.

,

وی همچنین از مسئولان مرتبط با حوزه دفاع مقدس خواست که از حماسه آفرینان ۸ دفاع مقدس تجلیل کنند و نگذارند یاد و خاطره رشادت‌های آنها هرگز فراموش شود.

,

جنتی ضمن گرامیداشت ایام اربعین حسینی، این راهپیمایی بزرگ را تجلی حق طلبی و ظلم ستیزی آزادگان جهان خواند و افزود: عشق به امام حسین‌ علیه السلام خاموش نشدنی است و ملیت و زبان نمی‌شناسد و این عشق محور وحدت امت اسلامی و همه عدالتخواهان سراسر عالم خواهد شد.

,

وی از مسئولان دولتی و ستاد اربعین خواست تا زمینه تسهیل سفر زوار اربعین حسینی و برپایی هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی اربعین را فراهم کنند.

,

دبیر شورای نگهبان در خاتمه سخنان خود به انتصاب آیت‌الله حسینی خراسانی به عنوان عضو جدید فقیه شورای نگهبان توسط رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: امیدواریم با این حسن اعتمادی که از سوی رهبر معظم انقلاب نسبت به ایشان شد از برکات وجودی‌شان در این شورا استفاده کنیم.

,

در ادامه این جلسه اعضای شورای نگهبان حضور آیت الله حسینی خراسانی در جمع اعضای این شورا را تبریک گفتند و برای وی آرزوی موفقیت کردند.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه