اخبار داغ

سرپرست پلیس راهور البرز مطرح کرد؛

اعمال قانون هوشمند خودروهای تک پلاک توسط پلیس در کرج/ توقیف یک‌هفته‌ای خودروهای آلاینده صوتی در عظیمیه، چهارباندی و گوهردشت

اعمال قانون هوشمند خودروهای تک پلاک توسط پلیس در کرج/ توقیف یک‌هفته‌ای خودروهای آلاینده صوتی در عظیمیه، چهارباندی و گوهردشت
حمدلله رحمتی پور گفت: دستور مقام قضایی برای رانندگانی که با سر و صدای زیاد از مردم سلب آسایش می کنند را داریم و این خودروها به پارکینگ ارجاع داده می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرپرست پلیس راهور البرز با اشاره به اینکه دستکاری و تغییر در ارقام پلاک جرم است، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: خودروهای تک پلاک به صورت هوشمند اعمال قانون می شوند، همکارانی که دست افزار در اختیار دارند هم جریمه را ثبت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حمدلله رحمتی پور درباره کورس شبانه خودروها در میدان جمهوری، افزود: علاوه بر گشت های شبانه روزی، دستور مقام قضایی برای رانندگانی که با سر و صدای زیاد از مردم سلب آسایش می کنند را داریم و این خودروها به پارکینگ ارجاع داده می شوند.
,
 
,
وی با اشاره به ترافیک بلوار دانش آموز در میدان مادر کرج به واسطه بستنی فروشی اظهار داشت: دور برگردان مقابل بستنی فروشی برابر شورای ترافیک باید مسدود می شد  اما این موضوع انجام نشده است، توقف و پارک دوبل خودرو در این منطقه به واسطه خرید از بستنی فروشی پاکسازی می شود.
,
 
,
رحمتی پور تصریح کرد: طرح برخورد با خودروهای پلاک مخدوش به صورت یکماهه در حال اجرا است، تغییر در اعداد جعل است و با توجه به اینکه جرم محسوب می شود علاوه بر اینکه خودرو به پارکینگ ارجاع داده می شود، راننده به مراجع قضائیی معرفی خواهد شد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه آلودگی صوتی جزء تخلفات رانندگی بوده و چرا که موجب سلب آسایش شهروندان می شود، همکاران پلیس در مناطقی چون عظیمیه، گوهردشت و چهارباندی مهرشهر این موضوع را مد نظر داشته و علاوه بر اعمال قانون، خودروها یک هفته توقیف می شوند.
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه