اخبار داغ

معاون ادبیات حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی خبر داد؛

رونمایی از ۱۷ عنوان کتاب دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی

رونمایی از ۱۷ عنوان کتاب دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی
فرجی زاده گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، از ۱۵ کتاب چاپی و ۲ کتاب گویا در حوزه دفاع مقدس در آذربایجان غربی رونمایی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب‌الله فرجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اروم‌نیوز، اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس از ۱۷ عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در آذربایجان غربی رونمایی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  اروم‌نیوز,

وی با بیان اینکه از بین کتب منتشر شده ۱۵ عنوان به صورت مکتوب و دو عنوان به صورت صوتی است افزود: اکثر این کتاب‌ها به دلیل معرفی هرچه بیشتر و دقیق تر دوران هشت سال دفاع مقدس در قالب پژوهشی هستند.

,

‌ معاون ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی در ارتباط با جایگاه ادبیات دفاع مقدس در جامعه ابراز کرد: اگرچه در طول سال‌های اخیر کارهای ادبی با کیفیتی منتشر شده، اما همچنان نیازمند تولیدات بیشتری به ویژه در حوزه کودک و نوجوان هستیم.

,

فرجی‌زاده گفت: «اقتصاد پایدار و مقاوم»، «اولویت بندی نقش مولفه های دفاع مقدس در امنیت پایدار و آمایش مناطق مرزی استان آذربایجان غربی»، «بررسی و مقایسه تقابل سیاسی جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی در دوران دفاع مقدس و بیداری اسلام»، «پرتو نگاه»، «پیشا روایت اخلاقی- انسانی داوطلبان جنگ تحمیلی»، «ریه های سوخته»، «سردار سپاه سولدوز»، «راهی به رهایی»، «نقش عوامل معنوی در پیروزی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس»، «وقتی همه جا سفید بود»، «تبسم شهید»، «دلتنگی نام کوچک توست»، «شهادت نامه»، «یکی از آنها» و «به وقت خون» از کتاب های است که در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه