اخبار داغ

فرماه سپاه ناحیه امام حسین(ع):

کرج میزان یکی از بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور است/ تزریق روزانه ۵ هزار دوز واکسن کرونا در کانون شهید سبحانی

کرج میزان یکی از بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور است/ تزریق روزانه ۵ هزار دوز واکسن کرونا در کانون شهید سبحانی
مجید زنجانی گفت: برای راه اندازی ۶ مرکز واکسیناسیون در کرج تعهد داده ایم که در حال حاضر ۴ مورد آن افتتاح شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج ظهر امروز در افتتاح بزرگترین مرکز واکسیناسیون استان البرز که به مناسبت هفته دفاع مقدس در کانون شهید سبحانی برگزار شد، گفت: مساعدت بسیج و حمایت مسئولین زمینه افتتاح این مرکز را فراهم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
مجید زنجانی با اشاره به اینکه روح شهید مصطفی پیران به عنوان اولین شهید مدافع سلامت استان البرز و شهید مهدی شرع پسند حاضر و ناظر بر این اقدام خوب است، افزود: خیرین برای برپایی و نگاه داشتن این فضا به ما کمک کردند و نگرانی درباره ارائه خدمت به مردم نداریم.
,
 
,
وی اظهار داشت: ناحیه امام حسین (ع) کرج متولی ۴۷ گیت ایجاد شده در این مرکز است، تا کنون برای راه اندازی ۶ مرکز واکسیناسیون تعهد داده ایم که در حال حاضر ۴ مورد آن افتتاح شده است، با راه اندازی این مجموعه نیاز شهر کرج برای تزریق روزانه ۵ هزار دوز واکسن برطرف می شود.
,
 
,
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج در خاتمه با اشاره به اینکه خوشبختانه خیرین و مسئولین پای کار راه اندازی مرکز مذکور آمدند، تصریح کرد: این مرکز همانند کربلای ۵ است چرا که تمام توان بسیج وارد عرصه شده و امیدواریم شاهد برپایی جشن پایان کرونا در کرج هم باشیم.
 
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه