اخبار داغ

امام جمعه آشخانه:

رمز پیروزی در جنگ نرم ادامه دادن راه شهید سلیمانی است

رمز پیروزی در جنگ نرم ادامه دادن راه شهید سلیمانی است
حجت الاسلام شریعتی نژاد با بیان اینکه راه پیروزی در جنگ نرم ادامه دادن راه حاج قاسم است، گفت: اگر عظمت و بزرگی راه شهید سلیمانی به جوانان شناسانده شود، مجذوب این راه می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک از مانه وسملقان صبح امروز در اولین روز از هفته دفاع مقدس مسئولین شهرستانی در دفتر امام جمعه شهرستان مانه وسملقان با رعایت پروتکل های بهداشتی گرد هم آمدند و با ایشان دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

امام جمعه آشخانه در اولین روز هفته دفاع مقدس ضمن تبریک سالروز دفاع مقدس گفت: باید رشادت ها و مجاهدت های رزمندگان ومعنویت های آنها را به رخ جهان بکشانیم.

,

وی با بیان اینکه در کشور های دنیا وقتی یک سرباز یک کار شجاعانه انجام میدهد، اقدام وی بسیار تبلیغ می شود، افزود: در کشور ما هزاران سرباز پا به رکاب ولایت و شجاع داشته و داریم که باید به نسل های جوان و جامعه شناسانده شوند.

,

حجت الاسلام شریعتی نژاد با بیان اینکه راه پیروزی در جنگ نرم ادامه دادن راه حاج قاسم  است، گفت: اگر عظمت و بزرگی راه شهید سلیمانی به جوانان شناسانده شود، مجذوب این راه می شوند.

,

وی تاکید کرد:  راه برون رفت از فرهنگ مستهجن غربی نشان دادن زیبایی های جبهه و جنگ از طریق تدریس در مدارس و دانشگاه ها و گفتگو در خانه ها و بطن جامعه است.

,

وی با بیان اینکه رزمندگان بهترین جایگاه را باید در جامعه داشته باشند،اظهارکرد: رزمندگان جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند وبرای اسلام، ناموس کشور، عقاید و خاک وطنشان از همه چیز گذشتند، امروز که اسلام اقتدار پیدا کرده مدیون مجاهدت این عزیزان است.

,

وی خاطرنشان کرد: باید وظایف خود را بر اساس منویات مقام معظم رهبری انجام بدهیم. منویات مقام معظم رهبری این است که ما باید به تمدن بزرگ اسلامی برسیم و این تمدن بزرگ یار و همکار و همیار و یاور می خواهد و باید نقش خود را مشخص کنیم و ببینم چه کاری میتوانیم انجام دهیم.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه