اخبار داغ

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی خبر داد؛

توزیع ۲۳۲۲بسته کمک آموزشی به ارزش ۳۸۰میلیون تومان میان دانش آموزان نیازمند

توزیع ۲۳۲۲بسته کمک آموزشی به ارزش ۳۸۰میلیون تومان میان دانش آموزان نیازمند
حجت الاسلام واحدی گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا به حال ۲هزار و ۳۲۲ بسته کمک آموزشی به ارزش ۳۸۰میلیون تومان تهیه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ حجت الاسلام واحدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی عصر امروز در آیین مهر تحصیلی که در امامزاده اراک برگزار شد، با اشاره به بازگشایی مدارس در مهر ماه، گفت: هر ساله در این ایام طرح مهر تحصیلی توسط سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: در این طرح که عموما از محل موقوفات مرتبط و کمک خیرین تامین اعتبار می شود، بسته های لوازم التحریر شامل کیف، دفتر، مداد، خودکار، مداد رنگی و ... میان دانش آموزان نیازمند توزیع می شود. در تهیه این اقلام سعی می شود تا بطور مستقیم از شرکت های تولیدکننده خریداری شود تا قیمت تمام شده کمتر شده و بتوان بسته های بیشتری را برای دانش آموزان تهیه کرد.

,

مدیرکل اوقاف و امور خیریه با اشاره به تهیه 1026 بسته لوازم التحریر، تصریح کرد: این بسته ها برای دو مقطع ابتدایی و متوسطه تهیه شده که ارزش هر بسته مقطع ابتدایی 198هزار تومان و در مقطع متوسطه 218 هزار تومان است. این در حالی است که اگر همین لوازم از بازار تهیه می شد چیزی حدود 150هزار تومان گران تر بود.

,

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تا به حال 2هزار و 322 بسته کمک آموزشی به ارزش 380میلیون تومان تهیه شده است. امیدواریم در آینده به برکت موقوفات انجام شده تعداد نیازمندان روز به روز کمتر شود.

,

حجت الاسلام واحدی با بیان اینکه سازمان اوقاف استان در توزیع بسته های معیشتی نیز موفق عمل کرده است، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون بیش از 71هزار بسته معیشتی میان خانواده های نیازمند که عموما تحت پوشش دستگاه های حمایتی نیستند، توزیع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه