اخبار داغ

فدراسیون ژیمناستیک برگزار کرد؛

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور خانواده شهدا و جانبازان

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور خانواده شهدا و جانبازان
مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس امروز(چهارشنبه) در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و به میزبانی فدراسیون ژیمناستیک برگزار شد. در این مراسم خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان، سردار محمود چهارباغی از همرزمان سردار شهید قاسم سلیمانی، محمد تقی حسن زاده از مدیران باسابقه ورزش کشور و سردار قایسم قاسمی، مشاور وزیر ورزش در امور ایثاگران حضور داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس امروز(چهارشنبه) در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و به میزبانی فدراسیون ژیمناستیک برگزار شد. در این مراسم  خانواده‌های معزز  شهدا و جانبازان، سردار محمود چهارباغی از همرزمان سردار شهید قاسم سلیمانی، محمد تقی حسن زاده از مدیران باسابقه ورزش کشور و سردار قایسم قاسمی، مشاور وزیر ورزش در امور ایثاگران  حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
دکتر اینچه درگاهی، رئیس فدراسیون ژیمناستیک  در ابتدای مراسم  با عرض خوشامدگویی حضور مدعوین اظهار داشت: توفیقی دست داد که هفته دفاع مقدس را گرامی بداریم. یاد شهدا هرگز کمرنگ نخواهد شد و خودمان را موظف می‌دانیم نسبت به خانواده شهدا و جانبازان ادای احترام کنیم.
,
 
,
وی افزود: تکریم خانواده شهدا و جانبازان کمترین کاری است که می‌توان در مقابل عظمت کسانی که جان‌شان را برای دفاع از میهن‌مان در طبق اخلاص گذاشتند انجام داد.
,
 
,
در ادامه سردار چهارباغی در صحبت‌های خود با تشکر از فدراسیون ژیمناتسیک و دکتر اینچه درگاهی گفت: از خانواده بزرگ ژیمناستیک و به خصوص خانم دکتر اینچه درگاهی بابت برگزاری این مراسم معنوی تشکر می‌کنم. از زمان انقلاب اسلامی تا به امروز ما درگیر اتفاقات مختلف بودیم. وقتی  مزدوران صدام به ایران حمله کردند برخی از شهرهای کشورمان مورد تصرف آنها قرار گرفت. فرماندهان صدام در آن زمان می‌خواستند تهران را هم تصرف کنند. اما جوانان غیور ایران مقابل دشمن ایستادند و اجازه پیشروی به آنها را ندادند.
,
 
,
وی تصریح کرد: بهترین جوانان ما شهید شدند تا این انقلاب حفظ شود. در ۲ عملیات فتح المبین و بیت المقدس ۴۰ هزار عراقی را اسیر کردیم. تمام دنیا انگشت به دهان مانده بودند که چگونه این پیروزی‌ها نصیب ایران شده است. همه دنیا می‌خواستند ایران در جنگ با عراق شکست بخورد؛ اما در نهایت هم‌ ما پیروز شدیم. شرق و غرب علیه ما بودند و حتی سیم خاردار هم به ما نمی‌دادند. در چنین شرایطی پیروز شدیم. در جنگ با داعش هم همین وضعیت بود و سردار شهید قاسم سلیمانی مقابل داعش ایستاد و پیروز‌های بزرگی را در سوریه و عراق به دست آورد.
,
 
,
همچنین سردار قاسمی در امور ایثارگان با گرامداشت هفته دفاع مقدس گفت:  من در پارالمپیک توکیو حصور داشتم و ورزشکاران کشورمان با غیرت و تعصب مبارزه کردند.۱۷۰ کشور به ژاپن آمده بودند و بچه‌های ما دل مقام معظم رهبری و مردم را شاد کردند.
,
 
,
وی گفت: ما در دفاع مقدس مقابل عراق و ۳۹ کشور ایستادیم و در نهایت پیروز شدیم. امیدوارم در ادامه بتوانیم ارزش‌های نظام را حفظ کنیم تا خون جوانان‌مان پایمال نشود. باید از دکتر اینچه درگاهی، رئیس محترم فدراسیون ژیمناتسیک تشکر کنم که بانی این مراسم بود.
,
 
,
محمدتقی حسن‌زاده آخرین سخنران این مراسم بود. وی اظهار داشت:  وصیت نامه شهدا را باید خواند. ۲۳۰ هزار شهید دادیم که میانگین سنی آنها ۲۰ سال بود. حماسه‌هایی که آنها آفریدند مثال زدنی بود. امروز خیلی از مدیران ما دنبال عافیت طلبی هستند. الان زندگی خانواده شهدا و جانبازان پایین‌تر از سطح متوسط مردم است. به خودم بالیدم که فدراسیون ژیمناستیک این مراسم را برگزار کرد و این فدراسیون واقعا همت کرد.
,
 
,
وی گفت: در همین ۸ سال اخیر بلاهایی سر ورزشکاران بسیجی و انقلابی درآوردند که سابقه نداشت. امیدوارم دولت جدید با افراد فرصت طلب مبارزه کند. بخش ایثارگران وزارت ورزش و جوانان چه عملکردی در این ۸ سال داشت؟ من واقعا شرمنده خانواده شهدا و جانبازان هستم.
,
 
,
 
,
در پایان مراسم با اهدای هدایایی از خانواده شهدا و مجانبازان تجلیل به عمل آمد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه