اخبار داغ

اجرای موفق طرح اهدای خون جامعه ورزش و جوانان در سراسر کشور

دکتر نوروزی: شاهد همدلی جامعه ورزش با بیماران و همکاری عالی مجموعه ورزش و سازمان انتقال خون بودیم

دکتر نوروزی: شاهد همدلی جامعه ورزش با بیماران و همکاری عالی مجموعه ورزش و سازمان انتقال خون بودیم
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: خوشبختانه جامعه ورزش و جوانان به ندای خدمتگزاران خود در عرصه سلامت پاسخ مثبت داد و امروز در اکثر قریب به اتفاق استان های کشور شاهد حضور پرشور ورزشکاران و جوانان در ایستگاه های اهدای خون بودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی افزود: خوشحالم که اعلام کنم فدراسیون پزشکی ورزشی و هیات های تابعه استانی یک بار دیگر با نمایش توانمندی و عزم راسخ خود برای خدمتگزاری، امروز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس طرح سراسری اهدای خون جامعه ورزش و جوانان را با موفقیت اجرا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: این طرح توسط ستاد مرکزی فدراسیون و هیات های استانی و با همکاری و همراهی سازمان انتقال خون در تهران و اکثر قریب به اتفاق استان های کشور اجرا و گام بزرگی برای افزایش ذخیره خونی کشور توسط اهدا کنندگان عزیز برداشته شد.
,
 
,
دکتر نوروزی با بیان اینکه در برخی استان ها در روزهای آینده این طرح اجرا خواهد شد، خاطر نشان کرد: امروز همچنین همراه و همگام با ورزشکاران، مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، رئیس سازمان انتقال خون، روسای فدراسیون های و چهره های شاخصی همچون احسان حدادی و بهداد سلیمی با حضور خود در ایستگاه سیار اهدای خون در مجموعه ورزشی انقلاب همراهی و همدلی خود را با کادرشریف درمان و بیماران نیازمند به خون اعلام کردند که جا دارد به نوبه خود از همه این عزیزان قدردانی نمایم.
,
 
,
 رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی خاطر نشان کرد: جنبه دیگر برنامه امروز همکاری بین بخشی و عالی مجموعه ورزش کشور و سازمان انتقال خون بود که امیدواریم این مهم در ماه ها و سال های آینده تداوم داشته باشد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه