اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله:

الگوی ارزشمند دفاع مقدس در راستای حل مشکلات کشور به کارگیری شود

الگوی ارزشمند دفاع مقدس در راستای حل مشکلات کشور به کارگیری شود
کریمی گفت: تجربه و الگوی ارزشمند دفاع مقدس امروز باید در عرصه های مختلف کشور و در راستای حل مشکلات کشور به کارگیری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی شامگاه چهارشنبه در آیین گرامیداشت دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان جهاد و مقاومت در مسجد الزهرا(س) اراک گفت: ملت ایران در طول انقلاب اسلامی با روحیه عاشورایی از امتحان های سخت بیرون آمدند و حماسه های بلندی خلق کردند و در این ایام اربعین حسینی همه ذهن های ملت در پیاده روی اربعین حسینی و مسیر نجف تا کربلا است که از خداوند متعال طلب می کنیم این نعمت بزرگ دوباره برای ملت جاری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب, دیارآفتاب,
 
,
کریمی اظهار کرد: از تجربه های موفق انقلاب اسلامی دفاع مقدس است که امروز می تواند به عنوان یک الگوی کارآمد برای عبور از شرایط به کارگیری کرد و علیرغم اینکه شرایط امروز همانند مقطع جنگ تحمیلی است اما ما محدودیت در کشور همچون دفاع مقدس نداریم و در اوج اقتدار و سربلندی هستیم و فرصتی گران بها برای قوی شدن در همه ابعاد است که باید از آن استفاده کنیم.
,
 
,
وی ادامه داد: گنجینه دفاع مقدس امروز باید علاوه بر اینکه از تحریف و فراموشی پاسداری شود باید به خوبی به نسل جوان با هنرمندی ها و ابتکارات منتقل شود و پیشکسوتان عزیز باید در کنار اصحاب هنر و فرهنگ به خوبی در این راستا نقش آفرینی کنند.
,
 
,
کریمی اضافه کرد: ایران در طول ۴۲ سال گذشته تصمیم گرفته در همه ابعاد قوی باشد و به استقلال و آزادی واقعی دست پیدا کند و در این مسیر عزم راسخ و جدی دارد و امروز به کارگیری تجربه و الگوی دفاع مقدس در گام دوم می تواند ما را از این شرایط موفق و سربلند بیرون بیاورد.
,
 
,
وی افزود: امروز دشمنان قسم خورده انقلاب در همه راهبردهای ۴۲ ساله با شکست جدی مواجه شدند و لذا برای تحقق اهداف شیطانی خود تمرکز خود را در فضای مجازی گذاشته و با تحریف به دنبال وارونه نشان دادن واقعیت ها است که قطعا ملت ایران دشمنان را با شکست جدی مواجه خواهند کرد.
,
 
,
فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: آنچیزی که ملت ایران را در طول ۴۲ سال گذشته پیروز و سربلند کرده و دستاوردهای بسیاری حاصل شده ولایت و معنویت بوده که امامین انقلاب اسلامی مسیر تعالی را برای ملت هموار کردند و ملت با لبیک پیروزی های بزرگ را به دست آوردند.
,
 
,
وی یادآور شد: معنویت برگرفته از اسلام ناب محمدی یکی از دلایل شکست دشمنان در راهبردهای آنها است و امروز باید این مسئله بیشتر مورد توجه باشد.
,
 
,
کریمی گفت: تجربه و الگوی ارزشمند دفاع مقدس امروز باید در عرصه های مختلف کشور و در راستای حل مشکلات کشور به کارگیری شود و اعتقاد داریم روز به روز دفاع مقدس درس های بزرگی دارد که باید از آنها به خوبی به عنوان تجربه موفق استفاده کرد.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از موفقیت ها و دستاوردهای نظام اسلامی برگرفته از حماسه آفرینی ملت ایران در دفاع مقدس و به کارگرفتن روحیه انقلابی و جهادی است و امیدواریم دولت سیزدهم با انتخاب مسئولین و مدیران جهادی و انقلابی در راستای حل مشکلات مردم و تعالی انقلاب اسلامی در گام دوم موفق عمل کند.
,
انتهای پیام 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه