اخبار داغ

نویسنده کتب دفاع مقدس:

پیشبرد اهداف جنگ با حضور جوانان محقق شد/ امتداد روحیه ایثارگری دفاع مقدس در جوانان مدافع حرم

پیشبرد اهداف جنگ با حضور جوانان محقق شد/ امتداد روحیه ایثارگری دفاع مقدس در جوانان مدافع حرم
اسدزاده با اشاره به رسیدن دغدغه جبهه و دفاع مقس به نوجوانان و جوانان گفت: امتداد روحیه ایثارگری دفاع مقدس در جوانان مدافع حرم همچون شهید حججی در میدان‌های دفاع از حرم اهل بیت(ع) جلوه‌گر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قدیر اسدزاده، رزمنده نوجوان دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: در آن روزهای تجاوز دشمن بعثی به خاک کشورمان، دغدغه جبهه و دفاع مقس به نوجوانان و جوانان رسیده بود و این در حالی بود که در زمان انقلاب اسلامی نوجوان بودیم و در عرصه‌های مختلف انقلابی فعالیت داشتیم و با اقدامات جریانات انقلابی و ضدانقلابی نیز آشنا بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب دشمن تمام حربه های خود را بکار گرفته بود و نتوانست مقابله مؤثر داشته باشد لذا به جنگ میدانی روی آورده و با تحریک صدام، حمله به ایران صورت گرفت.

,

هم‌پیمان شدن دشمنان برای شکست انقلاب اسلامی

, هم‌پیمان شدن دشمنان برای شکست انقلاب اسلامی,

این نویسنده کتب دفاع مقدس گفت: باتوجه به اینکه انقلاب اسلامی وابسته به هیچ یک از قدرت‌های استکباری بین‌المللی نیست دشمنان برای جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی و در هم شکستن انقلاب هم پیمان شده بودند و جنگ را بر ایران اسلامی تحمیل کردند.

,

وی با اشاره به شور و حال انقلابی مردم و مقابله و مقاومت شجاعانه ملت افزود: روحیه شجاعت ایرانی با در هم آمیختگی با اعتقادات اسلامی موجب دوچندان شدن روحیه شهادت‌طلبی گردیده بود و همه مردم علی‌الخصوص اقشار جوان و نوجوان با اعتقادات و روحیه عاشورایی تلاش کردیم در راه دین و دفاع از ناموس و مرز وبوم ایران بدون ترس و واهمه از دشمن در میدان نبرد حضور داشته باشیم.

,

شهادت سرآغاز دوباره زندگی است

, شهادت سرآغاز دوباره زندگی است,

اسدزاده ادامه داد: واقعیت این است که شهادت سرآغاز دوباره زندگی است و هیچ ترسی در قلوب رزمندگان راه نداشت.

,

, ,

وی افزود: جوانان و نوجوانان داوطلب حضور در جنگ تحمیلی همواره درخواست‌های خودشان را پیگیری می‌کردند و برای آن پافشاری می‌کردند اما به دلایل مختلف با اعزام آنها مخالفت می‌شد اما گاهی برخی نیز با ترفندهای مختلف مانند پنهان شدن در محموله کمک‌های مردمی، در جبهه ها حاضر می شدند و خودشان را به میدان نبرد می رساندند و حتی به درجات شهادت و جانبازی هم نایل آمدند.

,

امتداد روحیه ایثارگری دفاع مقدس در جوانان مدافع حرم

, امتداد روحیه ایثارگری دفاع مقدس در جوانان مدافع حرم,

این نویسنده کتب دفاع مقدس ضمن تشریح روحیه نوجوانان و جوانان تحت تأثیر فضای حاکم بر کشور و اعتقادات دینی و جنب‌وجوش مردم برای اعزام و افتخار حضور در جبهه‌ها خاطرنشان کرد: اگر شرایط جنگ سختی تکرار شود در میدان حاضر خواهیم شد و همانطور که شاهد بودیم در میدان های دفاع از حرم اهل بیت(ع) جوانان دهه هفتادی مانند شهید حججی شجاعانه در برابر دشمنان خبیث بین المللی ایستادگی کردند.

,

وی افزود: کاری که شهدایی امثال شهید حججی کردند نشان از امتداد روحیه دفاع مقدس در جوانان امروز کشور است و قطعاً همین جوانان پای کار انقلاب خواهند بود.

,

این راوی دفاع مقدس تصریح کرد: قطعا حضور نوجوانان و جوانان در جبهه‌های دفاع مقدس تأثیرات متقابلی در پیشبرد اهداف و ارتقای روحیه سایر رزمندگان داشت و باید دانست و برای جامعه تشریح کرد که چگونه رزمندگان با ایثار از زندگی دنیوی خود گذشتند و در برابر دشمن مقاومت کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه