اخبار داغ

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد کرمانشاه:

دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه مجوز پذیرش دانشجویان بین الملل از همه کشورها را دارد

دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه مجوز پذیرش دانشجویان بین الملل از همه کشورها را دارد
رضا ابراهیم پوریان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه تنها دانشگاهی است که در میان دانشگاه های آزاد غرب کشور مجوز پذیرش دانشجویان بین الملل از همه کشورها را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا ابراهیم پوریان در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: طبق بخشنامه ابلاغی از سازمان مرکزی از بیست و هفتم شهریور ماه کلاس های دانشگاهی در همه مقاطع تحصیلی به صورت مجازی آغاز و بر روی سامانه مربوطه بارگذاری شده است.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه افزود: زمان انتخاب واحد از شانزدهم شهریور ماه آغاز شده و تاکنون ۸۰ درصد دانشجویان نسبت به انجام انتخاب واحد اقدام کرده اند البته تعدادی از دانشجویان مقطع دکتری هم نیازمند تمدید پایان نامه های خود هستند بنابراین مهر ماه در زمان انجام حذف و اضافه باقی فرآیند ثبت‌نام دانشجویان هم تکمیل می شود.

پوریان با بیان اینکه داوطلبان مقطع دکتری پذیرش شده اند، تصریح کرد: سایت دانشگاه برای ثبتنام دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد باز نشده و احتمالا از شنبه هفته آینده ثبت‌نام ها آغاز خواهد شد.

وی عنوان کرد: از سوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد هنوز اعلام نشده که کلاس های مقطع دکتری به شکل حضوری یا مجازی برگزار شود اما بر اساس دستورالعمل گذشته در حال حاضر به صورت مجازی برگزار می شود.

 معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه واکسیناسیون برای همه دانشجویان انجام می شود و حتی برای دانشجویان داوطلب ۱۴۰۰ هم امکان واکسینه شدن وجود دارد ممکن است پس از تزریق دوز دوم واکسن ستاد مقابله با کرونای استان تصمیم بگیرد بخشی از کلاسها به صورت حضوری برگزار شود.

پوریان درباره گسترش رشته های دانشگاهی در دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه تصریح کرد: تعدادی رشته در دست تصویب شورای گسترش سازمان مرکزی وجود دارد که رشته های جدید در قالب بین رشته ای  تعریف شده و اکنون منتظر تصمیم گیری شورای گسترش هستیم.

وی افزود: از آنجا که دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه تنها دانشگاهی است که در میان دانشگاه های آزاد غرب کشور مجوز پذیرش دانشجویان بین الملل از همه کشورها را دارد تمرکز ما بر تحصیل اتباع خارجی در این دانشگاه است که البته تاکنون در این حوزه هم بسیار موفق عمل کرده ایم.

پوریان خاطرنشان کرد: سال گذشته به دنبال شیوع کرونا در خصوص پذیرش دانشجو مشکلی نداشتیم اما درباره ارائه درس به ویژه برای رشته های فنی- مهندسی و علوم‌پایه تدریس مجازی مشکلات خاص خود را دارد و ارتباط استاد و دانشجو بسیار کمرنگ شده است هرچند که تدریس مجازی برای رشته های مباحثه ای چندان تاثیری نداشته است.

وی افزود: به منظور انجام واکسیناسیون دانشجویان ورودی سال ۱۴۰۰ برنامه ریزی کرده ایم و اکنون ظرفیت تزریق روزانه یک هزار دوز واکسن در دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه