اخبار داغ

وزیر اطلاعات:

تیزبینی نیروهای امنیتی توطئه‌های دشمن را ناکام گذاشته است

تیزبینی نیروهای امنیتی توطئه‌های دشمن را ناکام گذاشته است
حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب گفت: تیز بینی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و از سویی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تمام توطئه‌های آنان را ناکام گذاشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نق از اروم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب در نخستین برنامه سفر خود به آذربایجان‌غربی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه دیدار کرد و اظهار داشت: دشمنان در صدد ایجاد توطئه های مختلف برای اختلاف افکنی بین قومیت‌ها هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی بیان کرد: دولت سیزدهم مصمم است  تمام توان خود را در خدمت به مردم قرار دهد.

,

وی برقراری و ایجاد فضای امن برای ارائه خدمات دولت در زمینه های مختلف از جمله رونق اقتصادی در راستای جهش تولید را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: امنیت پایدار می تواند زمینه را برای خدمت گزاری هر چه بیشتر فراهم کند.

,

وزیر اطلاعات همدلی، همراهی و هم افزایی بین همه اقشار را در آذربایجان غربی مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد:  در این استان تمام ادیان اقوام مذاهب و همه اقشار باید بتوانند از مواهب موجود به صورت یکسان بهره مند شوند.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این دیدار رضایت الهی را در گرو خدمت صادقانه به مردم دانست و گفت: با توجه به ظرفیت های آذربایجان غربی می طلبد که دولت سیزدهم. توجه ویژه ای بدان داشته باشد.

,

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی با بیان این که آذربایجان غربی رنگین کمان مذاهب و ادیان است که با یک وحدت مثال زدنی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند  افزود: مردم بصیر استان وحدت خود را در برابر توطئه های مختلف حفظ کرده اند که امیدواریم با تمهیدات دولت این یکپارچگی افزایش یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه