اخبار داغ

رئیس مرکز بهداشت شهرستان دنا:

آخرین وضعیت رنگ بندی کویید ۱۹ در شهرستان دنا

آخرین وضعیت رنگ بندی کویید ۱۹ در شهرستان دنا
رئیس مرکز بهداشت شهرستان دنا با اشاره به واکسیناسیون دانش‌آموزان این شهرستان گفت: وضعیت رنگ‌بندی کرونا در شهرستان دنا زرد است و تعداد بستری‌های ۲ نفر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ظفر پریسایی در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان بخش پاتاوه گفت: بیمارستان بخش پاتاوه دارای مشکلاتی در حوزه زمین است و زمین مشکلات شیب دارد  و  مردم همکاری چندانی ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

رئیس مرکز بهداشت شهرستان دنا به جدا سازی کلینک درمانی بخش پاتاوه جهت حل مشکلات زنان و زایمان اشاره داشت و بیان کرد: کرونا در شهرستان دنا دارای رنگ بندی زرد است و تعدای بستری های این بیماری در شهرستان 2 نفر است.

,

وی به  فعال بودن نمونه گیری و بیماریابی شهرستان اشاره کرد و افزود: شهرستان دنا از لحاظ واکسیناسیون یکی از بهترین  شهرستان های کشور است که 75 درصد جمعیت هدف واکسن نوبت اول را تزریق کرده اند و بالای 35 درصد واکسن نوبت اول و دوم را دریافت کرده اند.

,

پریسایی به تزریق واکسن سینوفارم برای دانش آموزان در شهرستان دنا اشاره کرد و گفت: واکسیناسیون معلمان اجباری است و حدود 85 درصد معلمان واکسن تزریق کرده اند و معلمان بدون تزریق واکسن حق ورود به مدارس را ندارند.

,

وی در پایان افزود: در زمان غیر فعال شدن پیک کرونا شاهد عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در بخش پاتاوه هستیم و برای حل موضوع تلاش هایی صورت گرفته که درصد رعایت پروتکل ها از 45 درصد به 75 درصد ارتقا یافت.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه