اخبار داغ

فرماندار تربت حیدریه:

ترس امروز دشمن از آگاهی و بصیرت مردم است

ترس امروز دشمن از آگاهی و بصیرت مردم است
تربت حیدریه_شرافتی راد با بیان اینکه ترس امروز دشمن از آگاهی، بصیرت و حضور در صحنه مردم است، گفت: مردم به جای حرف و شعار، خدمت و عمل می‌خواهند و بر همین اساس مدیران باید بیانیه گام دوم انقلاب و عهدنامه دولت خدمتگذار مردمی را در دستور کار قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حسین شرافتی راد، معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه صبح امروز در آئین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا اظهار داشت: امروز نظام در اوج عزت و عظمت و اقتدار قرار دارد و شهدا آن چیزی را برای ما به ارمغان اوردند که تمام دنیا اکنون دنبال آن هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح و مقتدر جمهوری اسلامی تمام تهدیدات را در حین برنامه ریزی دشمن منهدم می کنند و این نشانه تیزبینی هوشمندانه و آمادگی کامل این نیروها دارد.

,

شرافتی راد با بیان اینکه ترس امروز دشمن از آگاهی، بصیرت و حضور در صحنه مردم است، گفت: مردم به جای حرف و شعار خدمت و عمل می خواهند و بر همین اساس مدیران باید بیانیه گام دوم انقلاب و عهدنامه دولت خدمتگذار مردمی را در دستور کار قرار دهند.

,

فرماندار تربت حیدریه گفت: در عین حال خیلی از موضوعات می تواند باعث دلسردی و ناامیدی مردم شود و اگر قرار باشد امروز مردم در کف خیابان و در ادارات ناراضی باشند این مسیر شهدا و تجدید بیعت با ارمانهای آنان نیست.

,

وی افزود: نباید از حضور در مزار شهدا استفاده ابزاری و سیاسی شود چرا که شهدا جان خود را تقدیم نظام کردند و امروز وقتی نیست که مردمی که فرزندان خود را برای خنثی شدن تهدیدات به دل جنگ فرستادند شاهد برخی رفتارها باشند.

,

فرماندار تربت حیدریه تاکید کرد: هیچ کس قرار نیست تا اخر بر کرسی خود بماند ولی تا روزی که هستیم باید دستاوردها و آرمانهای انقلاب و شهدا را دنبال کنیم چرا که آنچه که مارا نجات می دهد عملکرد ما خواهد بود، لذا اجازه نخواهیم داد انانی که با فرهنگ ایثار و شهادت فاصله گرفتند امروز دوباره مدیر شوند و این ظلم به شهدا و نسل اینده خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه