اخبار داغ

رئیس هیئت‌مدیره شرکت آب و فاضلاب استان مطرح کرد؛

برگزاری مانور ارتقاء حفاظت از تأسیسات آب در چهارمحال و بختیاری

برگزاری مانور ارتقاء حفاظت از تأسیسات آب در چهارمحال و بختیاری
احمدرضا محمدی گفت: از برگزاری مانوری با عنوان " مانور استانی حفاظت فیزیکی و افزایش ضریب ایمنی تأسیسات آب‌رسانی و ارتقاء حفاظت کلیه تأسیسات دارای سامانه گندزدای گاز کلر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمدرضا محمدی رئیس هیئت‌مدیره شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهارکرد: با توجه به اهمیت سلامت مردم که در گرو سلامت آب شرب است و با تأکید بر افزایش حفاظت از منابع و مخازن آب آشامیدنی، مانور بررسی وضعیت امنیت ابنیه و تأسیسات آب شرب سراسری در استان برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این مانور را بازدید گسترده و رفع نواقص حفاظتی از کلیه تأسیسات آب و فاضلاب در سراسر چهارمحال و بختیاری در جهت ارتقای ضریب امنیت در همان زمان بیان نمود.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بازدید و بررسی کلیه منابع آب شرب، بازرسی کامل مخازن ذخیره آب آشامیدنی و هم‌چنین بازدید از تأسیسات در دسترس و رفع در لحظه نواقص احتمالی موجود را ازجمله اقدامات انجام شده در این مانور بود که با تلاش همکاران و اکیپ‌های جوشکار و بهره‌بردار ادارات و همچنین با حضور نیروهای کنترل کیفی انجام شد. 

محمدی در این مانور بر انجام سریع‌تر تغییر سامانه‌های گندزدایی گاز کلر به آب ژاول تأکید کرد.

وی عنوان کرد: در مانور ارتقاء حفاظت از تأسیسات آب علاوه بر انجام موارد یاد شده نحوه انبارش سیلندرهای گاز کلر، تجهیز مکان‌های انبارش کپسول‌ها، افزایش ضریب ایمنی و حفاظت فیزیکی کلیه تأسیسات با قفل‌های سوئیچی، حفاظ‌های امنیتی و . . . نیز انجام گرفت.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در مانور ارتقاء حفاظت از تأسیسات آب که به‌صورت سراسری توسط شرکت آب و فاضلاب این استان انجام شد بیش از  840 مرکز مورد بازدید و سرکشی قرار گرفت.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه