اخبار داغ

مسئول بسیج دانش آموزی لرستان:

ضرورت پرورش نسل جدید با نگاه انقلابی/ سیره شهدای دانش‌آموز بهترین الگو برای نوجوانان است

ضرورت پرورش نسل جدید با نگاه انقلابی/ سیره شهدای دانش‌آموز بهترین الگو برای نوجوانان است
مسعودی زاده گفت: سیره شهدای دانش آموز الگویی برای نوجوانان و همه دانش آموزان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود مسعودی زاده در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و صدور فرمان امام(ره) مبنی بر تشکیل بسیج، پایگاه های بسیج در سطح مساجد، مدارس و دیگر ارگانها ایجاد شد که همزمان با آغاز جنگ تحمیلی، پایگاه های مقاومت نقش ویژه ای در آموزش، اعزام نیرو به جبهه ها، پشتیبانی و دیگر موارد داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: نقش دانش آموزان در جبهه های جنگ بسیار دیدنی بود که با شور و اشتیاق خاصی علیرغم سن اندکی که داشتند اما در لبیک به ندای امام(ره) و برای دفاع از اسلام و ارزشها در برابر دشمن ایستادند و طبق آمارها ۵۵۰ هزار دانش آموز به جبهه ها اعزام شد که از این تعداد ۳۲ هزار دانش آموز به درجه شهادت نائل آمدند.

,

مسئول بسیج دانش آموزی لرستان تصریح کرد: حضور دانش آموزان ۱۳ ساله در جنگ تحمیلی دیدنی بود که این دانش آموزان تلاش می کردند تا از قافله عقب نمانند و برای استمرار انقلاب و دفاع از وطن تا پای جان ایستادند.

,

مسعودی زاده عنوان کرد: برخی از دانش آموزان هم از طریق پایگاه های مقاومت در کنار سایر بسیجیان برای گشت های شبانه، ایست بازرسی، تدارکات حضور داشتند و حتی در سنگر تحصیل هم، علم آموزی را فراموش نکردند و پا به پای دیگر رزمندگان سالها ایستادگی نمودند.

,

وی با تاکید بر حفظ دستاوردهای انقلاب، گفت: اگر می خواهیم که دانش آموزان و نسل نوجوان با نگاهی انقلابی رشد کنند باید تلاش کرد که حافظ دستاوردهای انقلاب باشند و شهدای دانش آموز بهترین الگو برای دانش آموزان امروز است که با تاسی از آنها در سنگر تحصیل بتوانند راه شهدای دانش آموز را ادامه دهند.

,

مسئول بسیج دانش آموزی لرستان خاطرنشان کرد: فضای مجازی بهترین فرصت برای معرفی شهدای دانش آموز است تا دانش آموزان امروز با از جان گذشتگی آنها در دوران دفاع مقدس آشنا شوند. از استان لرستان ۹۰۵ دانش آموز در دوران دفاع مقدس جان خود را تقدیم کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه