اخبار داغ

همدلی در روزهای سخت کرونا؛

کمک ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیونی خیر سلامت در سمنان

کمک ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیونی خیر سلامت در سمنان
خیر شهمیرزادی یک دستگاه اکسیژن تراپی های فلو و ٢٠ عدد کپسول اکسیژن ٤٠ لیتری به همراه مانومتر به بیمارستان تامین اجتماعی شفا اهداء کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید مطلبی سرپرست بیمارستان شفا سمنان در گفتگو با مرآت از کمک یک خیر سلامت به بیمارستان شفا خبرداد و گفت: یک دستگاه اکسیژن تراپی ‌های فلو و ٢٠ کپسول اکسیژن ٤٠ لیتری به همراه مانومتر توسط این هم استانی نیکوکار به بیمارستان شفا اهدا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, م, مرآت ,

وی با بیان اینکه این تجهیزات توسط موسی وفائیان از شهروندان شهمیرزادی و به مبلغ ٢ میلیارد و ٦٠٠ میلیون ریال اهدا شده است، افزود: کمک های خیرین سلامت در شرایط فعلی نقش بسزایی در افزایش توان مراکز درمانی در ارائه خدمات به بیماران دارد.

,

سرپرست بیمارستان شفا ضمن قدردانی از این اقدام خداپسندانه اظهار کرد: همیاری خیرین سلامت در تامین تجهیزات درمانی و تشخیصی مراکز ارائه دهنده خدمات به بیماران کرونایی باعث افزایش روحیه کادر درمان در خدمت رسانی بهتر به بیماران خواهد شد.

,

گفتنی است در بیمارستان تامین اجتماعی شفا سمنان تاکنون به بیش از ١٢٠٠ بیمار بستری در بخش مراقبتهای ویژه و ٢٥ هزار بیمار سرپائی با علائم کرونا خدمات درمانی و تشخیصی ارائه شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه