اخبار داغ

صبح امروز؛

زنگ شکوفه‌ها در مدارس رشتخوار نواخته شد

زنگ شکوفه‌ها در مدارس رشتخوار نواخته شد
صبح امروز با حضور دانش آموزان کلاس اولی در نخستین روز از مهرماه سال تحصیلی 1400 زنگ شکوفه ها و زنگ شور عاطفه‌ها به صورت نمادین در دبستان دخترانه تکتم رشتخوار نواخته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ صبح امروز با حضور دانش آموزان کلاس اولی در نخستین روز از مهرماه سال تحصیلی 1400_1401 زنگ شکوفه ها و زنگ شور عاطفه ها با حضور جمعی از مسئولان به صورت نمادین در دبستان دخترانه تکتم رشتخوار نواخته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

90 درصد معلمان در رشتخوار واکسینه شدند

, 90 درصد معلمان در رشتخوار واکسینه شدند,

محمود ذباح مدیر آموزش و پرورش رشتخوار در حاسیه مراسم زنگ حدود ۲ماه است که کار سنجش دانش اموزان کلاس اولی در رشتخوار در حال انجام شدن است، با توجه به شرایط کرونایی ۱۲۸۰ نفر به طور کامل کار سنجش آنها انجام و تعداد۳۷۰ دانش آموز باقی مانده در طول مهر 1400 سنجش خواهند شد.

,

وی در ادامه افزود: تعداد۱۸۰ نفر از جمعیت دانش آموزان کلاس اولی شهرستان رشتخوار را دانش آموزان شهری و ۱۱۰۰ نفر از جمعیت دانش اموزی شهرستان را دانش آموزان روستایی و عشایر تشکیل میدهند

,

مدیر آموزش و پرورش رشتخوار در ادامه در رابطه با بازگشایی مدارس در رشتخوار تصریح کرد: بازگشایی مدارس به مرور تا نیمه دوم ابان انجام و هم بحث واکسیناسیون و حضور دانش آموزان در این مدت زمان دنبال خواهد شد.

,

ذباح در رابطه با برنامه واکسیناسیون معلمان در رشتخوار اذعان داشت:تا کنون ۹۰درصد معلمان در رشتخوار برنامه واکسیناسیون خود را انجام داده و ۱۰ درصد باقی مانده به زودی دنبال خواهد شد.

,

در ادامه خالقداد عرب فرماندار رشتخوار با تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداست یاد و خاطر شهدای ۸ سال دفاع مقدس گفت: در جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس این سومین برنامه است که امروز در خدمت شما عزیزان هستیم، دانش اموزان عزیز ما در طول ۸ سال دفاع مقدس خوش درخشیدند و نشان دادند در پاسداری و حفاظت از انقلاب و اسلام چقدر جانانه پای در میدان می گذارند.

,

عرب در ادامه تصریح کرد: مرتجعین منطقه، آمریکای جنایتگار و کشورهای استعمارگر  به سردمداری صدام ملعون ۸ سال تجاوز گری کردند، امروز به برکت خون شهدا ایران عزیز ما به عنوان ام الغری جهان اسلام و تنها مدافع مظلومان در جهان شناخته می شود.

,

وی با اشاره به بازگشایی تدریجی مدارس و اهمیت آموزش دستورالعمل های اولیه و لازم به دانش اموزان در خصوص کرونا، یادآور شد: ما در شرایط سخت کرونایی قرار داریم، کارشناسان بهداشتی مرتب از مدارس سرکشی و بحث ضدعفونی کلاس ها و سرویس های بهداشتی در مدارس را دنبال کنند.

کمک 230 میلیونی کمیته امداد به 780 دانش آموز محروم در رشتخوار

,
,
, کمک 230 میلیونی کمیته امداد به 780 دانش آموز محروم در رشتخوار,

مجید حسین زاده مدیر کمیته امداد رشتخوار در ادامه با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید تصریح کرد: امسال جشن ملی مذهبی عاطفه ها تحت عنوان شور عاطفه ها از ۲۰شهریور تا ۲۰ مهر انجام می شود، ۷۸۰ دانش کم بضاعت و تحت پوشش در سطح شهرستان رشتخوار داریم که با توجه به تامین منابع مالی به زودی به  هر دانش آموز مبلغ۳۰۰ هزار تومان اهدا خواهد شد.

,

انتهای پیام/4009
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه