اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی البرز:

همکلاسی مهربانی ۲؛ پویشی برای کمک به دانش آموزان آسیب‌دیده از کرونا/ دانش‌آموزان البرز در هفته دفاع مقدس میهمان حرم امام حسین(ع) می‌شوند

همکلاسی مهربانی ۲؛ پویشی برای کمک به دانش آموزان آسیب‌دیده از کرونا/ دانش‌آموزان البرز در هفته دفاع مقدس میهمان حرم امام حسین(ع) می‌شوند
سید جلیل موسوی گفت: شعار محوری دفاع مقدس ما مقتدریم است و متناسب با اربعین حسینی پویش من حسین را دوست دارم توسط سازمان بسیج دانش آموزی البرز برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مسئول سازمان بسیج دانش آموزی البرز همزمان با هفته دفاع مقدس، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ جنگ تحمیلی را دشمن برای خاموش کردن انقلاب به راه انداخت اما باعث شعله ور تر شدن نیرو و روحیه انقلاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
سید جلیل موسوی به سخن شهید سلیمانی مبنی بر اینکه من معتقد هستم امام زمان (عج) که ظهور کند، قله حکومتی که ایجاد می کند دفاع مقدس خواهد بود، اشاره کرد و افزود: تقارن هر ساله دفاع مقدس با بازگشایی مدارس، فرصتی برای آشنایی دانش آموزان با ارزش های این حماسه است.
,
 
,
وی با اشاره به لزوم شناخت دستاوردهای دفاع مقدس توسط نسل تمدنی امروز، اظهار داشت: فضاسازی عمومی ادارات توسط حوزه های بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش و نواختن زنگ ایثار در روز ششم هفته دفاع مقدس از جمله برنامه های در دست اجرا است.
,
 
,
موسوی تصریح کرد: با توجه به فضای کرونایی کشور و تعطیلی مدارس، برخی برنامه ها و پویش ها در فضای مجازی برگزار می شود، همچنین دانش آموزان در قالب مسابقه آوینی های نسل چهارم درباره خاطرات و رشادت های رزمندگان، به تولید آثار می پردازند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه پویش مذکور در سطح کشوری برگزار می شود و مسابقات ساخت عکس نوشت و کلیپ در دستور کار است،گفت: شعار محوری دفاع مقدس ما مقتدریم است و متناسب با اربعین حسینی پویش من حسین را دوست دارم توسط سازمان بسیج دانش آموزی برگزار می شود. 
,
 
,
موسوی افزود: برجسته کردن وصیت نامه شهدا، سلفی با تمثال و مزار شهدا، سجایای شخصیتی شهدا و ساخت کلیپ هم در قالب مسابقات برگزار می شود، در روز اربعین حسینی، سازمان بسیج دانش آموزی کشور دانش آموزان را در پیام رسان شاد میهمان حرم امام حسین (ع) خواهد کرد.
,
 
,
وی اظهار داشت: روایان دفاع مقدس در قالب برنامه معبر نور به روایت گری از ۸ سال حماسه برای دانش آموزان خواهند پرداخت. حوزه های بسیج دانش آموزی گلباران مزار شهدا را با همراهی معاونت فرهنگی آموزش و پرورش در کل استان البرز انجام می دهند.
,
 
,
موسوی تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدای دانش آموز، پیاده روی نمادین اربعین در حوزه های دانش آموزی، نمایش های دانش آموزی و اردوی باغ موزه دفاع مقدس هم از جمله برنامه های بسیج دانش آموزی در هفته دفاع مقدس خواهد بود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه فضاسازی و کتابخوانی در مراکز واکسیناسیون توسط حوزه های دانش آموزی انجام می شود، گفت: متناسب با سن هدف دانش آموزی محتواهایی اعم از عکس نوشت و کلیپ های کوتاه در شبکه شاد، روبیکا و ایتا بارگذاری خواهد شد.
,
 
,
موسوی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تورم، برخی از خانواده های دانش آموزان با تنگنای اقتصادی مواجه شده اند، در نتیجه علاوه بر بسته معیشتی، لوازم التحریر ایرانی – اسلامی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه برنامه مذکور در قالب پویش همکلاسی مهربانی ۲ برگزار می شود، اظهار داشت: با این پویش بخشی از نیازهای دانش آموزان مرتفع خواهد شد، همچنین بسیج دانش آموزی البرز در لیگ علمی پایا توانست یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز کسب کند.
,
 
,
موسوی با اشاره به اینکه البرز جز ۵ استان برتر کشور از نظر کمیت و کیفیت مدال قرار گرفت، تصریح کرد: جبهه مقاومت سایبری که توسط دانش آموزان بسیجی تشکیل شده است در راستای جهاد امیدآفرینی با هشت الگوی دفاع مقدس اقدام به تولید محتوا و انتشار در شبکه های اجتماعی می کنند.
,
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه