اخبار داغ

مشاور وزیر بهداشت:

ساخت واکسن کرونا با کار جهادی و تکیه بر توان داخلی محقق شد

ساخت واکسن کرونا با کار جهادی و تکیه بر توان داخلی محقق شد
پورحسینی، مشاور وزیر بهداشت گفت: کشور ما هر گاه بر داشته‌های خود تکیه کرد، به موفقیت رسیده و این ادعا هم در دوران دفاع مقدس و هم امروز با ساخت واکسن کرونا در شرایط سخت تحریم، اثبات شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، سیدمحمد پورحسینی، صبح پنجشنبه در هفتمین کنگره بزرگداشت شهدای جامعه پزشکی یزد با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت وجه تمایز ما با مسلمانان جهان است، اظهار داشت: امروز عمق استراتژی ما دیگر در حصار مرزها نیست و این استراتژی به تمام خاورمیانه رسوخ کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی عنوان کرد: با همین استراتژی در دفاع مقدس در مقابل دشمن مسلحی که تمام دنیا به کمک او آمده بودند و همه در کنار یکدیگر جنگ را بر ما تحمیل کردند، ایستادیم و در این جبهه ها قهرمانانی پرورش یافت که امروز دنیا از ذکر نام آنها در هراس است.

,

پورحسینی تاکید کرد: کشور و ملت ما هر گاه بر داشته‌ها و توانمندی‌های خود تکیه کرده اند، به موفقیت رسیده اند و این ادعا هم در دوران دفاع مقدس و هم امروز در جنگ نابرابر اقتصادی به اثبات رسیده است زیرا جوانان و پژوهشگران ما در همین شرایط سخت تحریم توانستند به فناوری ساخت واکسن کرونا دست پیدا کنند.

,

مشاور وزیر بهداشت عنوان کرد: در جبهه‌های ما بهنام محمدی‌ها و شهید فهمیده‌ها رشد کردند و ما امروز وارث فرهنگ ایثارگری و غیرتمندی این شهدا هستیم اما به رغم تمام زحماتی که کشیده شده در مورد فرهنگ جبهه و شهادت عقب هستیم و در این عرصه باید بیشتر کار کنیم و دستاوردهای آن دوران را بیشتر برای نسل امروز بیان کنیم.

,

پورحسینی با تاکید بر اینکه زندگی هر یک از شهدا می‌تواند یک فیلم نامه و کتاب باشد، گفت: اگر این قهرمانان در اختیار غرب بودند برای هر یک از آنها دنیا را خبردار می‌کردند ولی ما کم کاری کردیم.

,

در این مراسم از خانواده های شهدای مدافع سلامت استان یزد با حضور جمعی از مسئولان سپاه الغدیر و دانشگاه علوم پزشکی یزد تجلیل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه