اخبار داغ

جلسه مدیرعامل با اعضای تیم فولاد خوزستان/گرشاسبی:با تلاش بسته بودن پنجره باشگاه را جبران کنید

جلسه مدیرعامل با اعضای تیم فولاد خوزستان/گرشاسبی:با تلاش بسته بودن پنجره باشگاه را جبران کنید
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در جلسه‌ای با حضور اعضای این تیم شرکت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با حضور در محل اقامت تیم بزرگسالان، جلسه‌ای را با اعضای این تیم برگزار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در ابتدای این جلسه عبدالله ویسی سرمربی و سیدمحمد علوی مدیر تیم، ضمن تشکر از امکانات فراهم شده توسط باشگاه برای تیم بزرگسالان در دو اردوی اخیر، از روند برگزاری اردو، تمرینات و تمامی مسائل جانبی دیگر ابراز رضایت کامل کردند و از اتحاد، تلاش و هدف دسته‌جمعی همه اعضای تیم برای شادی مردم خوزستان و هواداران فولاد سخن گفتند.

,

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد نیز با تشکر از تلاش‌های مستمر کادرفنی، بازیکنان واعضای تیم و ابراز رضایت از نظم و انضباط تیمی، در خصوص مسائل مختلف تیم و باشگاه صحبت کرد.

,

گرشاسبی گفت: کارخانه و باشگاه فولاد آمادگی حمایت همه جانبه و فراهم کردن امکانات مورد نیاز تیم بزرگسالان و تمام تیم‌های باشگاه را دارد. از همه اعضا می‌خواهیم با انسجام و اتحاد بیشتر برای موفقیت فولاد و شادی هواداران خونگرم بجنگند و در شرایطی که پنجره باشگاه بسته شده با تلاش بیشتر آن کمبود را جبران کنند.

,

همچنین ایوب والی کاپیتان تیم از طرف بازیکنان ضمن تشکر ویژه بابت حمایت همه جانبه مدیرعامل باشگاه و دیگر مسئولان کارخانه و باشگاه از تیم، مسائل مربوط به بازیکنان را مطرح کرد.

,

مرادی پزشک تیم نیز در خصوص مسائل پزشکی صحبت‌هایی رابه بازیکنان گوشزد کرد تا پایان‌ بخش این جلسه صمیمی و دوستانه باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه