اخبار داغ

در آستانه هفته دفاع مقدس؛

۳ نمایشی خیابانی در جاجرم اجرا شد

۳ نمایشی خیابانی در جاجرم اجرا شد
اجرای ۳ نمایشی خیابانی در جاجرم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاجرم گفت: نمایش خیابانی «شهادت» ، «فرکانس» و «سهم عاشقی» در آستانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان جاجرم اجرا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر شکوری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاجرم در گفتگو با خبرنگار عصر اترک در جاجرم  با بیان این که ۳  نمایش خیابانی  هر کدام با بیش از ۳ اجرا برای این ایام در نظر گرفته شد، تصریح کرد: نمایش «شهادت» به نویسندگی «احمد یوسف زاده» و کارگردانی «محمد کاظم نظم آرا»  و با هترنمایی «نگین مومنی» و «محمد علی آدمی» برای علاقمندان به اجرا در آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاجرم در گفتگو با خبرنگار عصر اترک در جاجرم  با بیان این که ۳  نمایش خیابانی  هر کدام با بیش از ۳ اجرا برای این ایام در نظر گرفته شد، تصریح کرد: نمایش «شهادت» به نویسندگی «احمد یوسف زاده» و کارگردانی «محمد کاظم نظم آرا»  و با هترنمایی «نگین مومنی» و «محمد علی آدمی» برای علاقمندان به اجرا در آمد., عصر اترک,

شکوری افزود: نمایش «فرکانس» به نویسندگی «میثم سرآبادانی» و کارگردانی «مهدی فخرانی» و با بازیگری «علی آزمون» و «مهدی فخرانی» برای علاقه مندان اجرا شد.

, .,

وی «سهم عاشقی» را نمایش دیگری دانست که به  کارگردانی و نویسندگی  «انسیه حاجی زاده» اجرا شد که در این اثر نمایشی «انسیه حاجی زاده»، «محمد مهدی شاهی پناه»،  «فاطمه قدرتی» ، «علی اسدی فر»، «رویا مرگن» و «مریم شاهرودی» در این اثر نمایشی به ایفای نقش پرداختند.

,

وی یادآور شد؛ نمایش «سهم عاشقی» در نوبت صبح و نمایش «شهادت» و «فرکانس» در نوبت عصر از بیست و هشتم شهریور ماه تا دوم مهرماه برای علاقمندان اجرا می شود.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه