اخبار داغ

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی مطرح کرد؛

لزوم نظارت بر بازار نوشت افزار در آستانه سال تحصیلی جدید/ دهه فجر؛ مرحله دوم دیدار متمرکز قضات با زندانی‌های خراسان‌جنوبی

لزوم نظارت بر بازار نوشت افزار در آستانه سال تحصیلی جدید/ دهه فجر؛ مرحله دوم دیدار متمرکز قضات با زندانی‌های خراسان‌جنوبی
حجت الاسلام حمیدی گفت: با توجه به آغاز فصل بازگشایی مدارس مقدمات کار برای نظارت بر بازار برای تهیه نوشت افزار در خراسان جنوبی فراهم می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در حاشیه شورای قضایی استان خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل بازگشایی مدارس مقرر شد مقدمات کار برای نظارت بر بازار برای تهیه نوشت افزار انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان، ,

وی افزود: نظارت بر مدارس به ویژه موسسه‌های غیر انتفاعی در بحث شهریه‌ها برای جلوگیری از تخلف‌ها انجام خواهد شد.

,

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: بحث مسائل بهداشتی آموزشگاه‌ها مهم است که متولیان امر در این خصوص ورود کرده و ما نیز قرار است نظارتهایی را از طریق بازررسی، تعزیرات حکومتی و دادستانها داشته باشیم که ان شاءالله برای خانواده های نگرانی در این خصوص وجود نداشته باشد و از ابتدای سال تحصیلی بتوانند با آرامش کامل فرزندان خود را به آموزشگاه ها بفرستند.

,

حجت الاسلام حمیدی بیان کرد: مسائل دیگری که در این جلسه مطرح شد با توجه به این‌که در هفته دفاع مقدس هستیم تصمیماتی برای گرامیداشت باقی مانده ایام هفته دفاع مقدس در سازمانهای وابسته به قوه قضائیه در استان و دادگستری استان انجام شود.

,

وی همچنین از نظارت بر املاک ضبط شده خبر داد گفت: گلایه ای در این زمینه وجود دارد که رسیدگی دیر هنگام به پرونده ها سبب متضرر شدن اموال بیت المال می شود که می طلبد فرایند رسیدگی زود تر صورت بگیرد.

,

بازار میوه نیازمند رسیدگی نامحسوس است

, بازار میوه نیازمند رسیدگی نامحسوس است, بازار میوه نیازمند رسیدگی نامحسوس است,

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه بازار میوه نیازمند رسیدگی نامحسوس است، گفت: بعضا دیده می شود به قیمت حساب شده با قیمت درج شده روی کالا متفاوت است.

,

حجت الاسلام حمیدی به بازدید چند روز گذشته از زندانهای استان اشاره کرد و گفت: بازدیدی که قضات استان از زندان‌های خراسان جنوبی داشتند اقدامی جهادگونه بود و تمام قضات استان در یک روز و ساعتی خاص پنج زندان استان را مورد بازدید و بازرسی قرار دادند.

,

وی اظهار کرد: در این بازدید حدود 800 زندانی توانستند با قضات به صورت رو در رو صحبت کنند.

,

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: پس از این بازدید و در نتیجه دیدار با قضات، 60 زندانی از زندان آزاد شدند که قرار است این تعداد به 100 زندانی برسد و پیگیری‌های لازم انجام و دستوراتی که قضات دادند اجرایی خواهد شد.

,

حجت الاسلام حمیدی بیان کرد: افرادی که شرایط آزادی از زندان را داشته باشند آزاد خواهند شد و مابقی نیز در بحث تسریع در رسیدگی‌ها که بخشی از درخواست زندانی ها برای تعیین تکلیف آنها بود در این بازدید مورد تاکید قرار گرفت و انجام می‌شود.

,

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در مورد مرحله دوم بازدید متمرکز قضات از زندانها، عنوان کرد: بازدید قضات از زندانها یک امر عادی است که همیشه انجام می‌شود اما این اقدام که به صورت متمرکز و در تمام زندانها انجام شد تجربه خوبی بود اما برای این گونه بازدیدها باید به گونه‌ای مدیریت کرد که خللی در برنامه‌های قضات برای رسیدگی به پرونده‌ها ایجاد نکند.

,

حجت الاسلام حمیدی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله دوره بعدی بازدید متمرکز از زندان‌های استان طی دهه فجر برگزار خواهد شد و این بازدید جدای از بازدیدهایی است که همیشه در زندانها توسط قضات انجام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه