اخبار داغ

در دیدار فرمانده و کارکنان سپاه ناحیه لنده با امام جمعه مطرح شد؛

اقتدار امروز ایران برگرفته از تفکر جهادی دوران دفاع مقدس است+تصاویر

اقتدار امروز ایران برگرفته از تفکر جهادی دوران دفاع مقدس است+تصاویر
فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: اقتدار امروز نیروهای مسلح ما برگرفته از تفکر جهادی و روحیه ولایت مداری در دفاع مقدس با تکیه بر شعار" ما می توانیم" است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صبح زاگرس، امروز و به مناسبت هفته دفاع مقدس، فرمانده و کارکرنان سپاه ناحیه لنده با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در این دیدار سرهنگ روج الله ویسی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تشریح فعالیت های صورت گرفته در این هفته گفت: بیش از 50عنوان برنامه در قالب های مختلف در ایام هفته دفاع مقدس در شهر و روستاهای شهرستان اجرایی خواهد شد.

,

وی افزود::سپاه امروز به تکیه بر معنویت افزایی و اتکا به ولایت مداری در مسیر پیشرفت و توسعه همه جانبه روز به روز با الگو گیری از آموزه های دفاع مقدس به خودکفایی رسیده است.

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت:اقتدار امروز نیروهای مسلح ما برگرفته از تفکر جهادی و روحیه ولایت مداری در دفاع مقدس با تکیه بر شعار" ما می توانیم" است.

امام جمعه شهرستان لنده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: همه بزرگان ما از دهه ۶٠از دهه صفا، بیداری، ولایت مداری، همدلی و نوعدوستی به نیکی یاد می کنند که باعث روشنگری عمومی شده است.

وی افزود: این دهه سرآمد بود از ایمان خلوص، از خود گذشتگی، ولایت مداری و عدالت خواهی بود که دفاع مقدس ما نیز از همین عناصر شکل گرفته است.

حجت الاسلام محمودی اصل گفت: دفاع مقدس ما یک گنج ارزشمند است که هرچه از آن برداشت شود کم است چرا که محکم ترین سیلی را دشمن از دفاع مقدس خورده است.

وی گفت: دشمنان از هر روزنه ای برای از بین بردن غیرت دینی و حمله و تحریم ها دست بر نمی دارند و  وقتی شخصیتی همانند حاج قاسم سلیمانی را ترور کردند براساس آمار دشمن بیش از ٢۵میلیون نفر در مراسم تشییع پیکر این شهید حضور یافتند که همین امر خنثی کننده توطئه های دشمنان شده است.

وی افزود:آنچه باعث اعتلای نظام ما شده است بحث حفظ روحیه شهادت طلبی در جامعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه است.

امام جمعه شهرستان لنده گفت: تربیت افراد در جامعه یک نیاز اساسی است لذا باید در مدارس این مهم مورد تاکید قرار گیرد تا این سیره و فرهنگ به درستی به بطن ذهن آماده دانش آموزان و نسل جوان ما منتقل شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

,
, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,


,
, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه