اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری اعلام کرد

برگزاری ۳۰۰ برنامه هفته دفاع مقدس در مرکز مازندران/ ۱۰ خانه تحویل محرومان می‌شود

برگزاری ۳۰۰ برنامه هفته دفاع مقدس در مرکز مازندران/ ۱۰ خانه تحویل محرومان می‌شود
سیدابراهیم شریفی با بیان اینکه دفاع مقدس، هویت و شناسنامه انقلاب اسلامی است؛ از انجام ۳۰۰ برنامه طی هفته دفاع مقدس در مرکز مازندران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سیدابراهیم شریفی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه مرکز مازندران که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: تقارن هفته دفاع مقدس با اربعین حسینی یادآور این نکته است که نهضت ما برگرفته از نهضت عاشورا و قیام امام حسین(ع) است.

وی افزود: امروز ما به عنوان شاگردان مکتب سالار شهیدان و مکتب عاشورا در عرصه انقلاب اسلامی گام بر می‌داریم و تا انتهای تحقق انقلاب جهانی تلاش می‌کنیم تا پرچم انقلاب انقلاب اسلامی را بر بام دنیا به اهتزاز در بیاوریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری، در ادامه به تشریح چرایی مقدس بودن دفاع ملت ایران در جنگ هشت ساله پرداخت و خاطرنشان کرد: جنگ هشت ساله به کشور ما تحمیل شد و ما آغاز کننده این جنگ نبودیم، رژیم بعث آن روز به واسطه حمایت ابر قدرت‌های شرق و غرب جنگ را به ما تحمیل کرد و در ان مقطع تاریخ، انقلاب اسلامی به واسطه حفظ آرمان‌های خود از ارزش‌های خود دفاع کرد.

این مسئول ادامه داد: از انجا که هویت انقلاب ما، اسلامی بود، لذا ابر قدرت‌های شرق و غرب با اجیرکردن رژیم بعث در صدد مبارزه با کشور ما بر آمدند و این جنگ هشت ساله را به ما تحمیل کردند و لذا ما در مقام دفاع بر آمدیم و اینگونه این دفاع به برکت خون شهدا و رشادت‌های رزمندگان، مقدس نامیده می‌شود.

شریفی عنوان کرد: دفاع مقدس، هویت و شناسنامه انقلاب اسلامی است و تمام شهدا، رزمندگان، جانبازان و آزادگان دوران جنگ، برگ برگ این سند افتخار ما هستند.

وی نسل امروز جوان کشور را متفاوت با نسل دهه شصت کشور برشمرد و گفت: امروز دشمن با امکانات و توان خود بدنبال لطمه به نسل جوان کشور ما است و وظیفه ما انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های جوان امروز کشور است؛ لذا همان‌گونه در دوران دفاع مقدس در یک جنگ سخت قرار داشتیم، امروز در جنگ نرم نیز باید با همان صلابت از آرمان‌ها و نسل‌های جوان انقلاب دفاع کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری، از انجام 300 برنامه طی هفته دفاع مقدس در مرکز مازندران خبر داد و گفت: این برنامه‌ها عمدتا موضوعات فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، نشست‌های بصیرتی و افتتاحی برخی طرح‌ها و پروژه‌ها در سطح حوزه‌ها، پایگاه‌ها و نواحی  است.

این مسئول اعلام کرد: افتتاح و تحویل 10 واحد مسکن محرومین با هزینه ساخت دو میلیارد تومانی، اهدای دو هزار و 700 بسته نوشت افزار به ارزش 600 میلیون تومان، اهدای 80 سری جهیزیه عروس به ارزش 1.5 میلیارد تومان و اهدای 700 سبد کالا به ارزش 350 میلیون تومان از عمده‌ترین برنامه‌هایی است که در این هفته انجام می‌گیرد.

شریفی اذعان کرد: افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس در پارک موزه دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این هفته است که همه روزه از 31 شهریورماه تا پایان هفته دفاع مقدس در دو نوبت صبح و عصر، پذیرای شهروندان مرکز استان است.

وی متذکر شد: طی این ایام، افتتاح و بهره برداری از تعدادی از پروژه‌های عمرانی نظیر آبرسانی به روستاها، مرمت و بازسازی خانه‌های محرومین و افتتاح گلزارهای شهدا صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه