اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله:

مسجد محوری رویکرد کلیه برنامه‌های سپاه و بسیج است

مسجد محوری رویکرد کلیه برنامه‌های سپاه و بسیج است
عبدی گفت: جامعه امروز نیازمند تزریق روحیه خودباوری، ایجاد امید و نشاط اجتماعی است که مساجد نقش مهمی در این راستا دارند و لذا امروز مسجدمحوری رویکرد کلیه برنامه‌های سپاه و بسیج است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز در گردهمایی مسئولین امور مساجد در شهرستان های استان مرکزی گفت: تحریف و فراموشی در موضوع فرهنگ دفاع مقدس یک مسئله جدی و مهم است که باید با استفاده از روش های علمی و نوین توطئه های دشمنان در جنگ تحریف خنثی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
عبدی اظهار کرد: حضور روحانیت در جنگ تحمیلی موجب هویت بخشی به دفاع مقدس ملت ایران شد و روحانیت علاوه بر رسالت های تبیینی، تبلیغی و ترویج اسلام ناب محمدی و نقش آفرینی در امورات رزمی و دفاعی بر افزایش و تقویت معنویت و بصیرت در دفاع مقدس بسیار اثرگذار بودند.
,
 
,
وی ادامه داد: پیروزی‌ها و نقش آفرینی‌های جبهه مقاومت در منطقه برگرفته از الگو و تجربیات دفاع مقدس است و این درس بسیار مهمی است که باید از این نسخه شفابخش در سایر امورات و بخش های کشور نیز عملیاتی شود.
,
 
,
عبدی یادآور شد: اخلاص رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی سبب پیروزی های بزرگ و حماسه های ماندگار شد و امروز با به کارگیری شاخصه ها و مولفه های دفاع مقدس قطعا می توانیم پیروزی های بزرگ را به دست آوریم.
,
 
,
وی افزود: اعتماد به قدرت خداوند و نصرت های الهی نقطه برجسته دفاع مقدس است که رزمندگان با تکیه بر معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی حماسه های ماندگاری خلق کردند.
,
 
,
عبدی اظهار کرد: روحانیت معظم در طول ۴۲ سال گذشته در نظام اسلامی منشا خیرات و برکات فراوانی بوده و روحانیت همواره در عرصه های دینی،علمی، فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و درمان و سازندگی پیشگام بوده و تلاش ها و نقش آفرینی های آن با قوت ادامه خواهد داشت.
,
 
,
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله گفت: جامعه امروز نیازمند تزریق روحیه خودباوری، ایجاد امید و نشاط اجتماعی است که مساجد نقش مهمی در این راستا دارند و لذا امروز مسجد محوری رویکرد کلیه برنامه های سپاه و بسیج است.
,
 
,
وی بیان کرد: مساجد پایه‌های اصلی موفقیت ها در نظام اسلامی است و لذا امروز باید کارکردهای مساجد احیا و تقویت شوند و همه ارکان مسجد و دستگاه های متولی باید در این راستا نقش آفرین باشند.
,
 
,
عبدی اظهار کرد: ولایت فقیه خیمه انقلاب اسلامی است و آنچیزی که توانسته تمام راهبردهای دشمنان را در طول ۴۲ ساله انقلاب با شکست جدی مواجه کند هدایت های امامین انقلاب اسلامی است و امروز کشور از ظرفیت ها و پتانسیل های بسیاری در کشور وجود دارد که مدیریت انقلابی و روحیه جهادی و به کارگیری توانمندی ها می تواند موفقیت های بزرگی را حاصل کند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: اولویت کشور مقابله همه جانبه با بیماری منحوس کرونا و حل مشکلات معیشتی مردم است و امروز همه ارکان کشور باید دولت مردمی و انقلابی سیزدهم را برای انجام ماموریت ها یاری دهند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه