اخبار داغ

پیشکسوت باشگاه استقلال:

مدیرعامل بعدی استقلال باید با پول بیاید/ جذب فوروارد تمام‌کننده نیاز فوری مجیدی

مدیرعامل بعدی استقلال باید با پول بیاید/ جذب فوروارد تمام‌کننده نیاز فوری مجیدی
بهتاش فریبا با بیان اینکه گرفتاری این روزهای استقلال نداشتن منابع مالی است، اضافه کرد: مدیرعامل بعدی باید ابتدا منابع مالی به باشگاه تزریق کند.
[
 بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به شرایط نامناسب استقلال بعد از شکست مقابل الهلال عربستان و حذف از آسیا اظهار کرد: متأسفانه تیم استقلال از سال‌های گذشته تاکنون شرایط خوبی را سپری نمی‌کند و امیدواریم مدیریت این باشگاه هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود تا شاهد کاهش حواشی باشیم.
, شبکه خبری تهران‌نیوز , شبکه خبری تهران‌نیوز ,
 
,
وی با بیان اینکه گرفتاری این روزهای استقلال نداشتن منابع مالی است، اضافه کرد: مدیرعامل بعدی باید ابتدا منابع مالی به باشگاه تزریق کند و سپس به کارهای دیگر برسد.
,
 
,
پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: متأسفانه هر سال تیم استقلال دیر بسته می‌شد، اما امسال با تفکرات فرهاد مجیدی تیم شکل گرفت و باید در ادامه استقلال نتایج بهتری در لیگ و جام حذفی کسب کند.
,
 
,
شرایط استقلال اصلاً مطلوب نیست
, شرایط استقلال اصلاً مطلوب نیست, شرایط استقلال اصلاً مطلوب نیست,
 
,
فریبا بیان کرد: همه‌ساله استقلال با مشکلاتی مانند نبود مربی یا مدیرعامل دست و پنجه نرم می‌کند و این وسط فقط هواداران اذیت می‌شوند.
,
 
,
وی با تأکید بر اینکه استقلال نیاز به یک مهاجم توانمند و تمام‌کننده دارد، یادآور شد: با جدایی قائدی، دیاباته، نادری، ریگی و دیگران استقلال نیاز به پر کردن خلأ بازیکنان جدا شده دارد، البته بازیکنان جدید همه جوان و پرانرژی هستند و نیاز به زمان دارند.
,
 
,
پیشکسوت باشگاه استقلال درباره اعتراض هواداران استقلال به مدیریت باشگاه استقلال و شرایط نامساعد این تیم گفت: هواداران واقعاً حق دارند که نگران آینده تیمشان باشند. ما هم هوادار استقلال هستیم و نگران این تیم.
,
 
,
فریبا با حمایت از فرشید اسماعیلی و رشید مظاهری دو بازیکن مغضوب مدیریت باشگاه استقلال که در لیست جداشده‌ها قرار دارند، خاطرنشان کرد: جای اسماعیلی در بازی با الهلال واقعاً خالی بود و می‌توانست گره بازی را باز کند.
,
 
,
حمایت پیشکسوت استقلال از اسماعیلی و مظاهری
, حمایت پیشکسوت استقلال از اسماعیلی و مظاهری, حمایت پیشکسوت استقلال از اسماعیلی و مظاهری,
 
,
وی در پاسخ به این سوال که از دست دادن پنالتی در بازی با فولاد را چقدر در تصمیم مدیریت باشگاه استقلال برای اخراج اسماعیلی موثر می‌دانید؟ تبیین کرد: اختلافات اسماعیلی با مددی به پیش از بازی با فولاد برمی‌گردد.
,
 
,
پیشکسوت باشگاه استقلال عنوان کرد: بهترین بازیکنان دنیا هم پنالتی از دست می‌دهند و این موضوع تنها مختص اسماعیلی نیست و این اتفاقات فوتبالی همه جای دنیا رخ می‌دهد، اما در هرصورت از دست رفتن پنالتی در بازی با فولاد در تصمیم مدیریت برای اخراج اسماعیلی تأثیرگذار بوده است.
,
 
,
فریبا با بیان اینکه تعامل لازم بین مدیریت، کادرفنی و بازیکنان استقلال وجود ندارد، تأکید کرد: به همین دلیل است که می‌گویم مدیرعامل بعدی باید با پول بیاید و وقتی بازیکن تمام و کمال از لحاظ مالی تأمین باشد انرژی خود را می‌گذارد تا تیمش نتیجه بگیرد.
,
 
,
وی تصریح کرد: به هر صورت بازیکن با باشگاه قرارداد منعقد کرده و باید در موعد مقرر پول خود را دریافت کند و بازیکن هم در مقابل باید به تعهدات خود در قابل باشگاه احترام بگذارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه