اخبار داغ

رئیس شورای شهر گلسار مطرح کرد؛

مجوزهای فرسایشی؛ مهم ترین عامل ساخت و ساز غیرمجاز/ گلسار از فقدان درآمد پایدار رنج می برد

مجوزهای فرسایشی؛ مهم ترین عامل ساخت و ساز غیرمجاز/ گلسار از فقدان درآمد پایدار رنج می برد
محمد کمر روستا گفت: یکی از دلایل ساخت و ساز های غیر مجاز در شهر گلسار، طولانی شدن پروسه دریافت مجوز است در نتیجه روند دریافت مجوز به یک ماه تقلیل یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مراسم تکریم و معارفه شهردار اسبق و جدید گلسار توسط اعضای شورای اسلامی این شهر با حضور مسئولین برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
رئیس شورای اسلامی گلسار در این مراسم گفت: اغلب پروژه های نیمه تمام این شهر در زمان حمید کیا روستا در چهارمین دوره شورا کلید خورد.
,
 
,
محمد کمر روستا اتمام پروژه ها در دوره ششم شورا را از مطالبات اعضای پارلمان شهری دانست و افزود: ساختمان شهرداری و پارک ۶.۵ هکتاری از جمله این پروژه ها است.
,
 
,
وی فعالیت شهردار را برای اتمام فعالیت های عمرانی سخت ارزیابی کرد و افزود: بودجه گلسار حداقلی و قریب  به ۲۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.
,
 
,
کمر روستا با اشاره به اینکه طی ۶ ماه اخیر ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از بودجه مذکورمحقق شده است، تصریح کرد: باید درآمد زایی در شهر گلسار پایدار باشد.
,
 
,
وی گفت: یکی از دلایل ساخت و ساز های غیر مجاز در شهر گلسار، طولانی شدن پروسه دریافت مجوز است در نتیجه روند دریافت مجوز به یک ماه تقلیل یابد.
,
 
,
کمر روستا با اشاره به اینکه شهر گلسار ذاتا یک منطقه محروم نیست و در موقعیتی استراتژیک قرار دارد، افزود: مردم، معتمدین و مسئولین در حامی شهردار جدید خواهند بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه