اخبار داغ

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

خودکفایی کشور در عرصه های مختلف نتیجه به کارگیری روحیه دفاع مقدس است

خودکفایی کشور در عرصه های مختلف نتیجه به کارگیری روحیه دفاع مقدس است
کریمی گفت:موفقیت های امروز کشور برگرفته از روحیه دفاع مقدس است و اینکه در بسیاری از عرصه های خودکفا شده ایم نتیجه به کارگیری تجربیات دفاع مقدس است که باید در حکمرانی و مدیریت همه بخش های کشور مورد توجه باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی عصر امروز(پنج شنبه) در آیین تجلیل از پیشکسوتان روحانی عرصه جهاد و مقاومت استان مرکزی گفت: یکی از مهمترین مسائلی که در دفاع مقدس باید به آن بیشتر توجه داشت تبیین نقش حضرت امام خمینی(ره) در دفاع مقدس است چراکه این مسئله جای کار کردن بسیار دارد و باید به آن توجه ویژه ای شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: استان مرکزی با برگزاری کنگره تقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید توانست به بخش کوتاهی از نقش و مدیریت حضرت امام(ره) بپردازد که صدها تواید محتوا و صدها برنامه محتوایی دستاورد آن است اما به جهت گستردگی و عمق مسئله باید ادامه دار باشد.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد: راه اندازی قرارگاه روح الله با رویکرد آشنایی با سیره و سبک زندگی حضرت امام(ره)، اجرای اردوی هفت اقلیم، برگزاری همایش های علمی، تولیدات محتوایی و در دستور کار قرار گرفتن ده ها اقدامات زیرساختی از جمله دستاوردهای کنگره شهدای استان ویژه نقش حضرت امام(ره) در دفاع مقدس است. 

,

وی بیان کرد: شهدای انقلاب اسلامی تربیت شدگان مکتب امام خمینی(ره) هستند و آنچیزی که حائز اهمیت است توصیه شهدا به تبعیت از ولایت فقیه در وصیت نامه های آنهاست و سیره شهدا به ما درس می دهد رمز پیروزی و کمال تبعیت از ولایت است.

,

کریمی با بیان اینکه طلاب و روحانیون در طول انقلاب اسلامی نقش مهم و اثرگذاری در موفقیت های انقلاب اسلامی ایفا کرده اند،گفت:یکی از دستاوردهای مهم این قشر خدوم ایجاد وحدت، انسجام و اتحاد در میان همه بخش های کشور است که باید ادامه دار باشد.

,

وی تأکید کرد: موفقیت های امروز کشور برگرفته از روحیه دفاع مقدس است و اینکه در بسیاری از عرصه های خودکفا شده ایم نتیجه به کارگیری تجربیات دفاع مقدس است که باید در حکمرانی و مدیریت همه بخش های کشور مورد توجه باشد.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: در گام دوم انقلاب کشور نیازمند به کارگیری رفتار دفاع مقدس در همه بخش های مدیریتی است و امیدواریم دولت سیزدهم زمینه تحقق این مسئله و طنین انداز شدن روحیه جهاد، ایثار و ازخودگذشتگی در همه بخش های کشور را فراهم کند.

,

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌های چهل و یکمین سالگرد دفاع و مقدس در سالجاری با شعار «ما مقتدریم» در سراسر استان مرکزی برگزار می‌شود و ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت با ۲۵ کمیته تخصصی و ۱۶ کارگروه هدایت اجرای برنامه‌ها را بر عهده خواهند داشت. بیش از هزار و ۵۰۰ برنامه تاکنون در سطح استان مرکزی هدف‌گذاری شده است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه