اخبار داغ

امام جمعه ایلام؛

رفع مشکلات استان ایلام نیازمند توجه ویژه دولت است

رفع مشکلات استان ایلام نیازمند توجه ویژه دولت است
امام‌ جمعه ایلام با اشاره به مشکلات بیکاری و تورم در استان ایلام، گفت: رفع مشکلات استان نیازمند توجه ویژه دولت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازایلام بیدار،حجت الاسلام الله نور کریمی ظهر روز پنجشنبه در دیدار با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: استان ایلام با وجود ظرفیت‌های گسترده گردشگری، دفاع مقدس و اربعین با مشکل و معضل عدیده بیکاری، تورم و مهاجرت مواجه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار،حجت الاسلام الله نور کریمی ظهر روز پنجشنبه در دیدار با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: استان ایلام با وجود ظرفیت‌های گسترده گردشگری، دفاع مقدس و اربعین با مشکل و معضل عدیده بیکاری، تورم و مهاجرت مواجه است., بیدار,

وی ادامه داد: استان ایلام برای رفع این مشکلات نیازمند توجه ویژه دولتمردان است، به طور مثال صنعت توریسم طبیعی و درمانی این استان با توجه به هم مرزی با کشور عراق باید تقویت شود.

,

کریمی تبار با اشاره به ظرفیت‌های اربعین در استان ایلام، تصریح کرد: ایلام با وجود برگزاری و میزبانی آیین اربعین اما سهم اقتصادی و درآمدی از این مراسم گسترده و پرشور مردمی ندارد.

,

امام جمعه ایلام عنوان کرد: با توجه به رشادت‌های مردم استان در دوران دفاع مقدس شایسته است تا مسئولان برای حل مشکلات مردم این استان اقدام کنند.

,

وی افزود: استان از جاذبه‌های بسیار خوبی در بخش گردشگری طبیعی برخوردار است و زیرساخت‌های این بخش نیز باید تقویت شود

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه