اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان در آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا عنوان کرد؛

امنیت و اقتدار کشور را مدیون ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا هستیم

امنیت و اقتدار کشور را مدیون ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا هستیم
حجت الاسلام والمسلمین علی جعفرنژاد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان، عنوان کرد: اقتدار و عظمت ایران و اینکه اگر امروز آرامش، امنیت و آسایش داریم و در امن ترین نقطه دنیا زندگی می کنیم همه و همه به خاطر شهدایی است که گرانبهاترین گوهر وجود خود را تقدیم وطن کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با هدف تجدید میثاق با شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا با حضور  نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان، معاونین و مسوولین استانی در بهشت محمدی سنندج برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

در این مراسم حجت الاسلام علی جعفر نژاد مسوول نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان با گرامیداشت یاد وخاطره تمام شهدا اظهار داشت:تجلیل از مقام شهدا ، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که با جانفشانی مانع از تصرف خاک کشور عزیزمان به دست بیگانگان شدند از کوچکترین وظایف ماست و در مقابل شهدا و خانواده های آنان سر تعظیم فرود میآوریم.

,

وی با بیان اینکه اکنون هرچه داریم از آن شهداست، عنوان کرد: اقتدار و عظمت ایران و اینکه اگر امروز آرامش، امنیت و آسایش داریم و در امن ترین نقطه دنیا زندگی می کنیم همه و همه به خاطر شهدایی است که گرانبها ترین گوهر وجود خود را تقدیم وطن کردند.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس عنوان داشت: رزمندگان ما در 8 سال دفاع مقدس بدون هیچ گونه تجهیزات نظامی اما با توکل بر خدا و نیروی جهادی با دشمن  که بر علیه ما جنگ تحمیلی را رقم زده پیروز میدان شدند و این بزرگترین افتخار برای ملت ایران بود.

,

جعفر نژاد گفت:صدام در ظاهر با ما وارد جنگ شد و این در حالی بود که در پشت پرده جنگ این رژیم بعثی توسط بسیاری از کشور های استعمار گر اریرانوپای از هر لحاظی پشتیبانی و تقویت میشود چرا که دشمن میخواست این کشور را در عرض  2 یا 3 ماه به تسخیر خود در آورد اما شهدا و رزمندگان ما با رشادت های خود در مقابل دشمن متجاوز ایستادند و پیروزی را از آن خود کردند.

,

وی با اشاره به اینکه قدرت ایران در منطقه هر رد و نشانی از آمریکا را پاک خواهد کرد افزود: امروز ایران اسلامی با تکیه بر خون پاک شهیدانش متزلزلگر قدرت آمریکا و کشورهای استکباری است وبه  الگویی برای کشور های آزادی خواه جهان تبدیل شده است.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان خاطر نشان کرد:این روزها دشمن تصمیم گرفته است که با به راه انداختن عملیات روانی در جبهه دیگر با ما وارد جنگ شود اما دشمنان باید بدانند که ایران موجودی زنده و پویا است و جوانان آن آمادگی آن را دارند که تمامی نقشه های دشمن را نقش برآب کنند.

,

وی در پایان  با بیان اینکه شهدا به عشق خدا رفتند و به خدا رسید، گفت: امروز ما باید به فکر آرمان هایی باشیم که شهدا به خاطر آن فدا شدند و با جان و دل در راستای ترویج ارزش های اسلامی تلاش کنیم تا نام ایران جاودانه بماند.

,

 

,

 

,

, ,

, ,

 

,

, ,

, , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه