اخبار داغ

قاضی زاده هاشمی در گفتگو با "تیتر۱":

اگر مدیران مسئولیت را طعمه نبینند اعتماد از دست رفته مردم باز می گردد/ دولت سیزدهم با پاکدستی مسئولین، اثر خود را بر جامعه می گذارد

اگر مدیران مسئولیت را طعمه نبینند اعتماد از دست رفته مردم باز می گردد/ دولت سیزدهم با پاکدستی مسئولین، اثر خود را بر جامعه می گذارد
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: اگر مسئولین پاکدست باشند و مسئولیت را طعمه نبینند دولت سیزدهم آثار خود را در جامعه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور عصر پنج شنبه در حاشیه آئین غبار روبی گلزار شهدای آستان مقدس امام زاده محمد (ع) کرج، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: وظیفه ما معرفی خوبی ها است و یکی از مصادیق امر به معرف معرفی شهید و شهادت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
امیرحسین قاضی زاده هاشمی افزود: اگر به جای اینکه مردم دائما بدی های افراد را مشاهده کنند افراد خوب را به جامعه معرفی کنیم آنها امیدوار شده و در مسیر درست قرار می گیرند، میهمانی لاله ها بهانه ای برای پاسداشت یاد شهدا و حفظ این فرهنگ در جامعه است.
,
 
,
وی اظهار داشت: باید جامعه را به سمتی سوق دهیم که الگوی آنها شهدا باشد نه افرادی که دچار ماکارآمدی هستند، البته امروز یادمان و یاد بود است، به گونه ای که پرچمی افراشته شده و باید طی سال فرهنگ شهدا را ترویج داد.
,
 
,
قاضی زاده هاشمی توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را ضامن ایمن سازی جامعه دانست و تصریح کرد: ۳۷ دستگاه فرهنگی فعال رسمی در کشور داریم، دبیرخانه شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بنیاد شهید است و ریاست آن با رئیس جمهور است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه متاسفانه طی ۱۰ سال اخیردبیرخانه مذکور صرفا یک جلسه با حضور معاون اول تشکیل داده است. گفت: امیدواریم بتوانیم با فعال کردن این دبیرخانه و پای کار آوردن دستگاه ها در راستای ساخت فیلم، سریال، موسیقی و عناوین مختلف کارهای جدی تری را انجام دهیم.
,
 
,
قاضی زاده گفت: مسئولین باید برای بازگرداندان اعتماد از دست رفته مردم از خوشان شروع کنند، اگر سازمان های دولتی خود را خدمتگزار بی منت مردم بدانند و این مهم در رفتار آنها انعکاس پیدا کند شاهد آثار آن در جامعه خواهیم بود.
,
 
,
وی افزود: اگر مسئولین پاکدست باشند و مسئولیت را طعمه نبینند دولت سیزدهم آثار خود را در جامعه خواهد داشت، همانگونه که اگر بر عکس این مهم  اتفاق بیافتد اثر سوء خود را در جامعه می گذارد.
,
 
,
قاضی زاده هاشمی گفت: در ۳ سال نخست دولت سیزدهم باید مسئولین دستگاه های اجرایی و سازمان ها به ویژه بنیاد شهید با ۹ هزار پرسنل باید خود را خدمتگزار جامعه ایثارگری بدانند تا این حس به دیگر بخش ها منتقل شود.
,
 
,
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در خاتمه افزود: روند مذکور باعث می شود دعوت ما از مردم موثر واقع شود اما اگر از مردم دعوت کنیم و سخنان خود را عملیاتی نکنیم، کسی سخن ما را نخواهد پذیرفت.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه