اخبار داغ

قاضی زاده هاشمی در کرج:

مقابله ۴۰ ساله آمریکا با نهضت ایران، مهر تائیدی بر گفتمان جهانی انقلاب اسلامی است/جنگ های نیابتی و اشغال کشورها جای خود را به تغییر در باورها داده است

مقابله ۴۰ ساله آمریکا با نهضت ایران، مهر تائیدی بر گفتمان جهانی انقلاب اسلامی است/جنگ های نیابتی و اشغال کشورها جای خود را به تغییر در باورها داده است
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: طمع جهانخواران از دیرباز تا کنون توسط ایران تحریک شده و هر جهانخواری که ادعای سروری دنیا را داشته است، حتما باید به منطقه ما دست اندازی می کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور عصر پنج شنبه در آئین غبار روبی گلزار شهدای آستان مقدس امام زاده محمد (ع) کرج، گفت: اگر امروز آزادی و آزادگی داریم به واسطه فداکاری های رزمندگان و شهدا در ۸ سال دفاع مقدس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
امیرحسین قاضی زاده هاشمی افزود: طمع جهانخواران از دیرباز تا کنون توسط ایران تحریک شده و هر جهانخواری که ادعای سروری دنیا را داشته است، حتما باید به منطقه ما دست اندازی می کرد، از اسکندر و چنگیز تا آمریکا، روسیه و انگلیس این روند ادامه دارد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه در کشوری قرار گرفته ایم که جهانخواران نمی توانند از آن بگذرند، اظهار داشت: امام (ره) یک ایدئولوژی جدید انقلابی را در جهان ایجاد و با فریاد توحید همه عالم را به بندگی خدا دعوت کرد اما این وضعیت برای شیاطین عالم غیر قابل تحمل بود.
,
 
,
قاضی زاده تصریح کرد: تلاش چهل ساله دشمن برای خفه کردن این نهضت، عظمت گفتمان جهانی ایران را نشان می دهد، ترس استکبار از این است که اگر جهان از فریاد آزادی خواهی ایران یپروی کنند، آنها نمی توانند رفاه و توسعه طلبی خود را ادامه دهند.
,
 
,
وی گفت: تصرف هند و غارت کردن اموال آنها توسط انگلستان نشان می دهد اموال، نیروی انسانی و ثروت ظرفیت های گسترده ای برای وادار شدن توسعه طلبان نسبت به اعمال برتری خود در دیگر کشورها است.
,
 
,
قاضی زاده افزود: پیش از این تصرف کشورها در قالب جنگ های نیابتی و اشغال آنها بود اما امروز دشمن به دنبال تغییر در باور جامعه است تا کشورها را از نظر ارزش و فرهنگ تهی کرده و آنها خود را ملت های دست دوم و سوم قلمداد کنند.
,
 
,
وی اظهار داشت: امروز جبهه مبارزه و ایستادگی "فرهنگ" و وظیفه بنیاد شهید حفظ کرامت خانواده ایثار و شهادت است. آن چیزی که امروز باید تبلیغ شود آرمان و مسیری است که توسط شهدا و رزمندگان به دست آمده است.
,
 
,
قاضی زاده تصریح کرد: شهدا قله هستند و اگر به درستی به تصویر گذاشته شوند جامعه عاشق آنها خواهد شد، متاسفانه کم کاری هایی صورت گرفته و امیدواریم در گام دوم انقلاب تعالی در این عرصه های کمتر توجه شده را داشته باشیم.
,
 
,
وی گفت: خدمات و فرهنگ از حوزه های بین بخشی بوده و مجموعه های بزرگ فرهنگی هم باید به آنها کمک کنند، نگاه ما محیطی است و از ساختمان تهران و پشت میز برای استان ها تصمیم گیری نخواهیم کرد.
,
 
,
قاضی زاده هاشمی با تاکید بر اینکه اختیارات مدیران استانی افزایش پیدا خواهد کرد، افزود: اگر انقلاب، امام (ره)  و شهدا از امام حسین (ع) تاسی نداشتند امروز انقلاب ما همانند دیگر انقلاب های مادی رو به زوال بود و تداوم نداشت.
,
 
,
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در خاتمه با تاکید بر اینکه قله فرهنگ ایثار و شهادت امام سوم شیعیان است، خاطر نشان داشت: همه ما وظیفه داریم پرچم حسین (ع) را بالا نگاه داریم، به ویژه بنیاد شهید که در این عرصه فعالیت دارد.



 
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه